روش های تبلیغ در اینستاگرام

کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام - روش های تبلیغ در اینستاگرام

اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید، پس حتما به تبلیغ در اینستاگرام فکر کرده‌اید . اینستاگرام در حال حاضر بیش از یک میلیارد کاربر فعال داره که بعد از فیس بوک دومین شبکه اجتماعی محبوب جهان حساب میشه و تونسته در سالهای اخیر رشد بسیار زیادی رو داشته باشه امروز راه های تبلیغات در اینستاگرام برای شرکت و تمام کسب و کارها حتی کسب و کارهای خونگی هم امر خیلی خیلی ضروری ای هستش . وقتی که صحبت از تبلیغات در اینستاگرام میشه باید ببینیم که هدف شما از تبلیغات در اینستاگرام چی هستش و اصلاً چقدر بودجه مد نظرتونه که برای تبلیغات در اینستاگرام کنار بذارید یا که به صورت رایگان خودتون این کار را انجام بدید ، پس اول باید موضوع تبلیغ مون در اینستاگرام ، هدف تبلیغ مون در اینستا و بودجه تبلیغ در اینستاگرام مشخص باشه .
بعد از اینکه این اهدافی که گفتم مشخص کردیم نوبت به این میرسه که کارهایی که برای تبلیغات در اینستاگرام لازم هست را انجام بدیم .
حالا اگر روش رایگان را شما انتخاب کرده باشید باید کارهای انجام بدید که در قبال این کارها بتونه تعداد فالوور های شما به صورت واقعی بالا بره و شما بتونید تبلیغاتی رو توی پیج خودتون برای اینکه بتونید به فروش بیشتر دست پیدا کنید بزارید اما این کارها چیه ؟ این کارها می تونه طراحی بنرهای تبلیغاتی خوب برای پست های تبلیغاتی اینستاگرام ، فالو کردن کسانی که با کسب و کار شما در ارتباط هستند یا لایک کردن زیر پست ها و کامنت گذاشتن زیر پست کسانی که مربوط به کسب و کار شما هستند و کسب و کار شما رو دنبال می کنند باشه .کامنت گذاشتن زیر پست های دیگران باعث میشه که آنها نسبت به کامنت شما واکنش نشان داده و آنها را لایک میکنند و در بعضی اوقات شما را فالو میکنند و شما را دنبال میکنند به اضافه اینکه در زیر اون پست شما تبلیغی هم برای کسب و کارتون کردید و افراد دیگه ای هم باشما آشنا میشن که اینطوری شما تعداد فالوور هاتون بالا میره از این رو میتونید توی پیج اینستاگرام خودتون به تبلیغات ادامه بدید حالا در ادامه به صورت تخصصی به این روش پرداخت به این روش تبلیغاتی اینستاگرام که به صورت رایگان هستش بیشتر می پردازیم.

روش های تبلیغاتی اینستاگرام

قدم اول : بازاریابی محتوا در اینستاگرام ! تعیین استراتژی محتوا

نوع محتوا تعیین کننده اصلی تبلیغات دراینستاگرام و استراتژی بازاریابی اینستاگرام شماست. اگر محتوای اینستاگرام شما مرتبط به بازار هدف شما نباشد(برای مثال : پیج شما مشاور املاک باشد و محتوای خوراکی یا خنده دار تولید و بارگذاری کنید)، به سختی میتوانید در اینستاگرام موفق شوید.

برای موفقیت در اینستاگرام ابتدا، نوع محتوایی را که میخواهید پست کنید رو تعیین کنید. شما باید بدانید که می خواهید با چه نوع عکس ، ویدئو . …. میخواهید قله های اینستاگرام رو فتح کنید. براتون چندتا مثال از تولید محتوا میزنم که بهتر درک کنید:

تولید محتوای محصول محور برای اینستاگرام

تولید محتوای سرگرمی ، فرهنگی ، هنری برای برند سازی

ترکیب محتوا

تولید محتوای اینفلوئنسری

محتوای تولید شده توسط کاربر

قدم دوم : استراتژی بازاریابی اینستاگرام  برنامه ریزی برای بازاریابی محتوا

بعد از تعیین استراتژی محتوا نوبت به مواردی مانند زمانبندی ارسال پست ها و ایجاد راه کارهایی برای مشارکت کاربران در پست ها برای بدست آوردن تعامل بیشتر میشود . با توجه به الگوریتم های جدید سال ۲۰۲۰ اینستاگرام پست هایی که در ساعت اول میزان مشارکت و تعامل بیشتری از سمت کاربران دریافت کنند بیشتر از بقیه پست ها دیده میشوند و مطمعنا مخاطب بیشتری پیدا میکنید.

قدم سوم: استراتژی بازاریابی اینستاگرام ایجاد و ویرایش مدیا

راه های بسیار بسیار زیادی برای تولید محتوای اینستاگرام حالا چه محتوای تبلیغ در اینستاگرام چه محتوای فروش در اینستاگرام یا … باشد در پایین بهترین راه های تولید محتوا برای اینستاگرام را به شما عزیزان مععرفی میکنم:

بهترین روشها و ابزارهای تولید محتوا برای اینستاگرام :

میخوام همین ابتدای کار سورپرایزتون کنم !!!!!!!!!  یه سایت فوق الهاده بهتون معرفی میکنم که هرجور پستی بخواید به راحتی باهاش طراحی کنید

سایت خیلی خیلی باحال به نام canva.com

قدم چهارم: استراتژی بازاریابی اینستاگرام محتوای جذاب تر

اولین و مهمترین بروز رسانی اینستاگرام استوری ها هستند. با کنار گذاشتن این واقعیت که این یک تقلید واضح از اسنپ چت است ، استوری اینستگرام فرصتی عالی برای شما فراهم میکند که تا با بازار هدف خود ارتباط برقرار کنید ، به گونه ای که واقعی تر باشد و کمتر مبادی آداب است و همچنین محدود به شکل محتوایی که کاربران اینستاگرام عادت دارند، نیست.

استفاده از استوری ها خیلی خوب است زیرا باعث میشود پیج شما را بالای صفحه ی تازه های کاربران قرار دهد. جدیدترین استوری ها در ابتدا دیده میشوند اما همیشه در بالای صفحه هستند. گذاشتن پست در استوری به صورت مکرر با به روز رسانی های سریع یا حتی تخفیف ها میتواند باعث شود که بیشتر توسط دنبال کنندگانتان دیده شوید.

بعدی اینستاگرام Live است. البته اگر شما حداقل تعداد کمی دنبال کننده ی ثابت ندارید این بهترین استراتژی نیست، اما اگر این کار را کنید میتوانید خیلی زیاد تاثیرگذار باشد. همانند استوری، ویدیوهای Live، به صورت پش فرض برای دنبال کنندگان شما قبل از همه ی استوری ها و بالاتر از همه ی پست ها نمایش داه میشوند.

از اینستاگرام Live برای پیش نمایش راه اندازی خدمت جدید یا رونمایی از محصول جدید یا میزبانی Q & A  با طرفداران خود، استفاده کنید. این شما را به طور مستقیم با افرادی که با شما در رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار می کنند، متصل می کند، و این یک راه ایده آل برای برندینگ و ایجاد هویت نام تجاری و ایجاد ارتباط با دنبال کنندگانتان است.

و در انتها اینستاگرام نوع رسانه ی Carousel خود را برای همه ی کاربران منتشر کرد که به این معنی است که شما میتوانید انواع رسانه را اعم از ویدیو، عکس و بومرنگ ها در یک پست قرار دهید. آنها برای ارسال چند عکس از محصولات ( مثلا رنگ های مختلف) یا حتی تعریف کردن یک داستان مناسب هستند.

قدم پنجم: استراتژی تبلیغات اینستاگرام بهینه سازی برای کسب درآمد

راه های زیادی وجود دارد که بتوانید اکانت اینستاگرام خود را برای کسب درآمد از اینستاگرام بهینه سازی کنید.

یکی از این راه ها ارائه کوپن های تخفیف یا تخفیف گذاشتن بروی اجناس یا خدماتتان برای مدت محدود

یکی دیگر از راه های جلب اعتماد و بهینه کردن اکانت برای کسب و کار اینستاگرامی طراحی و داشتن یک سایت یا فروشگاه اینترنتی است وقتی مشتری میفهمد که شما یک سایت دارید مطمعنا با اطمینان بیشتری از شما خرید میکند

قدم ششم: استراتژی برگذاری مسابقات اینستاگرامی

در مسابقه اینستاگرامی تعداد زیادی از افراد شرکت می‌کنند و هر یک از آن‌ها بارها و بارها نام برند شما را می‌بینند. با این همه مزایا چرا از یک مسابقه اینستاگرامی برای برندسازی کسب‌وکار استفاده نمی‌کنید؟ قطعاً یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش مخاطبان یک کسب‌وکار، برگزاری مسابقه اینستاگرامی است و با استفاده از آن می‌توان به توسعه کسب‌وکار پرداخت.

برای بازاریابی یک کسب‌وکار اینترنتی در اینستاگرام باید سعی کنید مخاطبان خود را به چالش بکشید و با استفاده از روش‌های مختلف آن‌ها را به مشارکت در صفحه خود دعوت کنید. ایجاد مسابقه اینستاگرامی، ایجاد نوعی چالش و مشارکت برای کاربران است که می‌توانید علاوه بر افزایش تعامل کاربران، به افزایش پرسونای مشتری کسب‌وکار خود نیز کمک کنید. برای راه‌اندازی یک مسابقه اینستاگرامی موفق، باید برخی چهارچوب‌ها و قوانین را رعایت کنید تا بتوانید به بیشترین موفقیت در کمپین خود برسید. این چهارچوب‌ها چه چیزهایی هستند و چگونه می‌توان آن را در یک مسابقه اینستاگرامی پیاده‌سازی کرد؟ در بخش بعدی به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت.

چگونه یک مسابقه اینستاگرامی برگزار کنیم؟

برگزاری مسابقه اینستاگرامی نیازمند دانستن برخی از نکات و چهارچوب‌ها است. همچنین برگزاری یک مسابقه اینستاگرامی باید برنامه‌ریزی‌شده باشد تا بتواند شما را هدفتان برساند! هدف شما از برگزاری مسابقه اینستاگرامی چیست؟ داشتن هدف اولین قدم برای راه‌اندازی یک مسابقه اینستاگرامی است

قدم هفتم: استراتژی جذب مشتری اینستاگرام تبلیغات

انواع تبلیغات اینستاگرام بر اساس هدف شما

اگر شما بدانید که چه نوع تبلیغاتی در اینستاگرام وجود دارد و این تبلیغات کجاها نمایش داده می‌شوند، می‌توانید گام بعدی برای ایجاد تبلیغات اینستاگرامی خودتان را شروع کنید. مرحله بعدی فهمیدن این است که بر اساس اهداف کسب و کار خودتان چه نوع کمپینی می‌توانید اجرا کنید.

Awareness (آگاهی) – این نوع کمپین به آگاهی از برند مربوط می‌شود. اگر می‌خواهید اسم برند یا کسب و کارتان توسط افراد بسیاری دیده شود و یا اینکه برای افراد مورد نظرتان به صورت مکرر نمایش داده شود، پیشنهاد می‌شود از این نوع کمپین استفاده کنید. این کمپین برای انتشار محلی نیز مناسب است.

Consideration (توجه) – این کمپین برای دریافت کلیک برای وبسایت خود و همچنین برای اینکه خود را به عنوان یک رقیب ارزشمند در مرکز توجه خریداران قرار دهید، پیشنهاد می‌کنیم. شما همچنین می‌توانید میزان دسترسی و میزان تعامل خود را برای بازار هدف افزایش دهید.

Conversion (تبدیل) – اگر چیزی که شما دنبال آن هستید، تعامل با برنامه، دانلود محتوا، کسب لید و یا افزایش فروش است، این کمپین بدون شک بهترین گزینه است.

علاوه بر انواع کمپین‌های اینستاگرام و تبلیغات مختلف موجود، بسیار مهم است که قبل از ایجاد تبلیغات اینستاگرام، اهداف تجاری و پلتفرم مناسب خود را داشته باشید.

 

 

در روش غیر رایگان یا پولی در صورتی که شما بودجه ای را برای تبلیغات در اینستاگرام در نظر دارید باید بگم که روشهای گوناگونی برای تبلیغات پولی در اینستاگرام وجود دارد .

اولین روش و پربازدهترین پربازده ترین روش میتونه تبلیغات پیش اینفلوئنسرهای اینستاگرام باشه . اما اینفلوئنسرها کی هستند ؟ در اصل افراد مشهوری که تو اینستاگرام حضور دارند که اکثراً تعداد فالوور های بسیار زیادی دارند و پستهاشون لایک های فراوانی می خوره زیر پست هاشون کامنت های فراوانی میادش و استوریهاشون بازدید های فراوانی دارد و در زمینه های مختلف اجتماعی ، شخصیتی ، مدنی ، سیاسی ، هنری ، طنز و … غیر فعال هستند

 

حالا تبلیغ پیش اینفلوئنسرها چطور هستش ؟ چند روش تبلیغی مختلف اینفلوئنسرها دارند یکی از این روش ها گذاشتن پست ثابت توی پیج هستش که خیلی از آنها قبول نمیکنند یا اگر قبول کنند با قیمت های خیلی خیلی بالایی قبول میکنند برای تبلیغات ثابت پست اینستاگرام برای اینفلوئنسرها قیمت مختلفی دارد که بستگی به تعداد فالوور هاشون ، بستگی به محبوبیت آنها و خیلی چیزهای مهم و متعددی از جمله حوزه کاری اینفلوئنسر داره
روش بعدی که برای تبلیغ پولی اینستاگرام اینه که در استوری تبلیغ کنید که استوری ها همونطور که میدونید ۲۴ ساعت ماندگاری دارند که حالا بستگی به تعداد استوری که داره مثلا دوتا استوری
اما مورد تبلیغاتی دیگه ای هم هست که در شرکت هایی که در حوزه اینستاگرام و تبلیغات در اینستاگرام فعالیت میکنند خیلی باب هستش و خیلی هم بازده خوبی داره یا پستی که از پیش شما گذاشته میشه رو به صفحه اکسپلور اینستاگرام یا همون صفحه سرچ اینستاگرام بیارن که در اینصورت تبلیغات شما با این پست شما میتونه بازدیدهای بسیار زیاد و خوبی داشته باشه و از این طریق افراد بسیار بسیار زیادی که شما رو فالو میکنن و دنبال کننده اینستاگرام شما می شود و شما به راحتی می توانید خدماتتان را به آنها ارائه بدهیم و اگر محصولی دارید برای آنها به فروش بگذاریم
حالا بذارید معنی دیگه از تبلیغات در اینستاگرام رو برای شما دوستان عزیزی که دارید این مقاله رو میخونید باز کنیم تبلیغات در اینستاگرام به نوعی اگر خیلی بزرگ و هدفمند باشه میشه ایجاد یک کمپین تبلیغاتی اینستاگرام .کمپین های اینستاگرامی هدف های بسیار مختلفی را دنبال میکند که من سه چهار تا از اینها را مثال می زنم مثلاً  :

کمپین آگاهی اینستاگرامی نوعی کمپین است که برای آگاهی از برند ساخته میشه . اگه میخوای مثلا اسم برند یا کسب و کارتون توسط افراد بسیار زیادی دیده بشه و یا اینکه برای افراد مورد نظر که به صورت همیشگی این کسب و کارها رو سرچ می کنم و این برندها را سرکوب کند استفاده کنیم و برند تو اونجا معروف کنید باید یک کمپین آگاهی را بیندازید

کمپین بعدی که مورد توجه قرار می گیرد ، کمپین  (توجه) هستش اما این کمپین اینستاگرامی برای دریافت کلیک برای وب سایت یا همان ورودی برای وب سایت درست میشه این نوع کمپین ها برای بالا بردن آمار ورودی وبسایت ها و معروف شدن برند یک وبسایت و همینطور فروش در وبسایت انجام میگیره یعنی ورودی کاربری که در نهایت هم منجر به فروش محصولات و خدمات یک وبسایت بشه

کمپین بعدی به نام کمپین تبدیل یا لیت هستش یعنی شما دنبال این هستید که یک کاربر با برنامه شما تعاملی ایجاد کنه یا مثلاً بیاد محتوایی را دانلود کنه و یا مثلاً دنبال افزایش فروش هستید این کمپین یکی از بهترین کمپین هاست

برای تمام این کمپین هایی که گفتیم لازمه که ما برند خودمون رو توی اینستاگرام قوی کنیم ، این یکی از روش های تبلیغاتی در اینستاگرام که شما برند قوی داشته باشید برای تبلیغ در اینستاگرام و برندسازی بهتره که شما لوگوی خیلی خیلی تاثیرگذار برای برند تو اینستاگرام درست کرده باشید. برنسازی در اینستاگرام با توجه به اهمیت عناصر بصری در تبلیغات اینستاگرام کمپین های تبلیغاتی میتواند کمک شایانی به اقدامات بازاریابی هدفمند و وسیله ای برای توسعه استراتژی بازاریابی هدفمند باشد شما می توانید از آن به عنوان وسیله ای برای معرفی محصولات جدید در اینستاگرام ارائه خدمات ثانویه و حتی ارسال محصولات رایگان برای مشتریان استفاده کنید

مسابقات تبلیغاتی در اینستاگرام

برگذاری مسابقات همراه هدایا تو اینستاگرام  :

خب یکی دیگه از راه های تبلیغات در اینستاگرام و جذب فالوورهای بسیار برگذاری مسابقات مهیج در اینستاگرام و تعیین جایزه برای نفرات است . حتما مسابقاتی رو دیدید که در اینستاگرام برگذار میشه و در اون فالوورها را ترغیب به تگ کردن و منشن کردن دیگران و دوستان و آشنایان میکنند که از طریق فالوررهای بسیاری جذب میکنند . البته این مسابقات به روش های گوناگونی برگذار میگردد که به صورت مجزا به آنها میپردازیم

حالا به سراغ یکی از پر بازده ترین روش هایی که بهش اشاره کردیم که تبلیغ در صفحات بزرگ اینستاگرامی و صفحات اینفلوئنسرها هستش بریم

اما از کجا میتونیم یه صفحه بزرگ و یا یک صفحه منتخب و کاملاً عالی را انتخاب کنیم ؟  به چه روشی ؟  آیا فقط اینکه تعداد فالوور های زیادی یک صفحه داشته باشد یعنی صفحه مناسب ؟ یا مثلاً ۱۰۰k  یا ۲۰۰k فالوور داشته باشه آیا مناسب هست ؟

نه . فقط تعداد فالوورها برای اینکه ما یک صفحه اینستاگرامی را انتخاب کنیم و در اون پیج اینستاگرام تبلیغ کنیم کافی نیستش ، عدد بزرگ نشان دهنده پروفالوور بودن یک صفحه نیست بسیاری از پیج های اینستاگرام هستند که اقدام به خرید فالوور های فیک یا همان فالوور های تقلبی می کند اگر به صفحاتی که فالوورهای فیک دارند توجه کنید میبینید که تعداد فالوور هاشون خیلی زیاده ولی تعداد لایک هایی که زیر پست هاشون میخوره خیلی کم هست مثلاً براتون میگم یک پیجی که ۱۰۰ کاوا فالور داره و زیر پست فقط ۵۰۰ تا لایک میخوره و مسلما فالوور هاش واقعی نیستند. اگر می خواهید ببینید که چقدر لایک به ازای چقدر فالوور لازمه باید بهتون بگم  باید حداقل ۱۵ درصد از مقداری که فالوور دارند لایک بخورند یعنی اگر یک پیج ۱۰۰ تا فالور داره باید ۱۵ تا زیر عکس زیر پست میزاره لایک بخوره اگر  هزار تا فالور داره باید حداقل ۱۵۰ تا لایک بخوره این یکی از معیارهای هست شما میتونین ببینین یک پیج خوب هستش یا نه !!!!!!  البته معیارهای دیگری هستند مثل تعداد کامنت هایی که زیر یک پست میخوره  ، نرخ انگیجمنت ریت ، نرخ سی تی آر ، نرخ بازگشت و بسیاری از موارد دیگری که اینستاگرام اینها را به ما میدهد البته اگر ما بخواهیم اینها را ببینیم دقیقاً باید به این صورت باشه که ما یک اکانت بیزینس داشته باشیم و از طریق اکانت بیزینس اینستاگرام بتوانیم به این آمار بسیار دقیق و زیبا که اینستاگرام به ما میده استفاده کنیم و ما میتوانیم پیج های مناسب را برای تبلیغات در اینستاگرام پیدا کنیم دسترسی داشته باشیم و باید اکانت ما رو به صورت بیزینس اینستاگرام در بیاریم.

تبلیغات در اینستاگرام

تعرفه تبلیغات در اینستاگرام چقدر است؟ این اولین و مهمترین سوال کارآفرینان ایرانی است. آنها می خواهند بدانند برای موفقیت در این شبکه اجتماعی پرطرفدار که میلیونها ایرانی را مجذوب خود کرده است چقدر باید هزینه کنند؟ ما پکیجهای تبلیغات در اینستاگرام را برای کسب و کارهای کوچک و متوسط طراحی کردیم، هدف ما فروش فالوور یا صفحه در اینستاگرام نیست، هدف ما موفقیت شماست. بیصبرانه منتظریم تا به جمع مشتریان مطرح ما بپیوندید.
تبلیغات در اینستاگرام
خدمات بازاریابی حرفه ای در اینستاگرام توسط بینابرند

برای حضوری موفق در این شبکه اجتماعی ما راهکارهای جامع زیر را به شما پیشنهاد می دهیم.
تبلیغات ساعتی در اینستاگرام
تبلیغات موثر ۲۴ ساعته در صفحات برتر اینستاگرام را در قالب یک برنامه منسجم براساس گروه مخاطب، موضوع و هدف شما اجرا می کنیم.

مشاهده پکیجها

تبلیغات ویدیویی در اینستاگرام
اگر ویدیویی جذاب برای تبلیغ دارید، ما می توانیم کاملا هدفمند ویدیوی شما را در شبکه اینستاگرام پخش کنیم و از تاثیر آن بر مخاطبان خود شگفت زده شوید.

مشاهده پکیجها

تبلیغات استوری اینستاگرام
تبلیغات در استوری اینستاگرام اثربخش ترین و ارزانترین شیوه، برای هدایت هدفمند میلیونها ایرانی به وب سایت یا اپلیکیشن شماست.

مشاهده پکیجها

تبلیغات اینفلوئنسر اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام توسط افراد محبوب و تاثیرگذار، شیوه ای جذاب برای اکثر برندهاست، ایجاد اعتماد، تعامل هدفمند و ارتقاء جایگاه برند شما را رقم می زنیم.

پکیج های تبلیغات ساعتی در اینستاگرام (موضوعی)

 

اگر مایلید برای ساعتها در معرض دید میلیونها ایرانی قرار بگیرید و با توجه به بودجه و گروه مخاطب خود تبلیغات هدفمندی در صفحات برتر اینستاگرام داشته باشید، حتما تبلیغات ساعتی در اینستاگرام را انتخاب کنید. در این سرویس طراحی سناریو و پیام خود را به ما بسپارید و از مشاوره ما جهت افزایش بهره وری و تعامل در این شبکه اجتماعی بهره مند شوید.

در این آموزش به نکات تبلیغ در اینستاگرام میپردازیم. هنگامی که میخواهیم در اینستاگرام تبلیغ کنیم باید هدفمند باشد به این معنا که مثلا تبلیغ کردن در هر پیجی یا قرار نگرفتن لینک ما ممکن است نتیجه دلخواه را ندهد. برای این که به نتیجه دلخواه برسیم باید بعضی نکات را رعایت کنیم.

در هنگام تبلیغ باید به نکات زیر توجه کرد :

تبلیغ در پیج های مرتبط

پیج های مرتبط با موضوع کاری خود یکی از مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه کرد چون مخاطبین این پیچ ها دقیقا میدانند که دنبال چه محصولی هستند.

قرارگیری لینک پیج در توضیحات پست

هنگامی که پستی برای تبلیغ قرار می گیرد حتما باید آدرس پیج خودتان در اول توضیحات پست بگذارید.

آموزش صحیح ایجاد پست در اینستاگرام

روش های تبلیغ در اینستاگرام

تبلیغ از طریق فیلم در اینستاگرام

برای تبلیغ بهترین چیز یک فیلم چند ثانیه ای است چون این روز ها تماشای فیلم باز خورد بیشتری نسبت به عکس ها دارد.البته میتوانید از عکس نیز استفاده کنید که در این صورت بهتر است از عکس هایی با رعایت اصول جذب و روانشناسی استفاده کنید. همچنین اسم پیج خود را نیز تگ کنید.

آموزش استفاده از فیلم وعکس در اینستاگرام

روش های تبلیغ در اینستاگرام

پیج های پر کاربر

همان گونه که گفته شد استفاده از پیج های مرتبط با موضوع کاری خود مهم است ولی گاهی پیش می آید که صاحبان اینگونه پیج ها علاقه ای به تبلیغ پیج های مشابه خود را نداشته باشند.

بهتر است بگویم علاوه بر پیج ها مرتبط باید از پیج های پر کاربر نیز استفاده کرد چون این پیج ها تاثیر زیادی بر روی کاربران دارند و طبیعتا بازدید های بیشتری روی پست شما بوقوع می پیوندد. البته اینگونه پیج ها اغلب نسبتا به دیگران قیمت بیشتری برای تبلیغات دارند.

مدت زمان قرارگیری پست تبلیغاتی در پیج اینستاگرام

در تبلیغات اینستاگرام باید به این نکته توجه کرد که پستی که برای تبلیغ قرار میدهید چه مدت زمانی در پیج تبلیغ کننده قرار می گیرد چون کاربران اغلب به داخل پیج ها سر میزنن و اینکه پست شما در آنجا باشد یک فاکتور مهم است. این زمان بسته به تعرفه تبلیغات دارد.

ساعت های ارسال پست در اینستاگرام

حتما به این نکته که پستتان در چه ساعتی ارسال می شود توجه کنید ، ساعاتی مثل ۳ صبح برای ارسال هیچ مناسب نیست. از این رو مطمئن شوید که پست هایتان در ساعاتی که معمولا افراد بیشتری آن را میبینند ارسال شود.

نمایش چندباره پست ها

در اینگونه تبلیغات میتوانید پست هایتان را چندبار نمایش دهید به عبارت دیگر در بازه زمانی تعیین شده ، چندبار تبلیغات را repost کنید، مثلا میخواهید پست تبلیغاتیتان در مدت ۲ ساعت روی چیج باشد ولی هر نیم ساعت یک بار پاک شده و مجددا روی پیج قرار بگیرد تا به اصطلاح آگهی تان هر نیم ساعت یک بار بالا بیاید.

خرید تبلیغات طولانی مدت اینستاگرام

خرید طولانی مدت این امکان را میدهد که بتوان از تخفیف خوبی برخورددار شوید البته قبل از این کار بهتر است ابتدا چندین پیج مختلف را امتحان کنید و هر کدام که بازدهی بیشتری داشت آن را برای این کار انتخاب کنید.

قیمت تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام بسیار گسترده است و نمیتوان قیمت مشخصی برای آن تعیین کرد. این اختلاف قیمت عوامل مختلفی دارد مثل تعداد فالوور ، نوع پیج ، نوع خدمات و …..  . حتما قبل از خرید به خدماتی که ارائه میدهند توجه کنید.

 

چنانچه هنوز سوال و ابهامی برای شما باقی مانده است میتوانید از قسمت  تماس با ما   با مشاورین مجموعه دیتادیزاین در ارتباط باشید.

جهت تبلیغ در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی به قسمت  تبلیغات در دیتادیزاین   مراجعه نمایید

کلمات کلیدی اصلی : تعرفه تبلیغات در اینستاگرام – آموزش تبلیغات در اینستاگرام – راه های تبلیغات در اینستاگرام – نحوه تبلیغات در اینستاگرام – متن تبلیغ پیج اینستاگرام – روش تبلیغات در اینستاگرام – نحوه تبلیغ در اینستاگرام – روش تبلیغ در اینستاگرام – آموزش تبلیغ در اینستاگرام – بهترین روش تبلیغات در اینستاگرام – تبلیغ روش های تبلیغ در اینستاگرام – راه های تبلیغ در اینستاگرام – چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم – چگونگی تبلیغات در اینستاگرام – تبلیغ در اینستاگرام – چگونگی تبلیغ در اینستاگرام – بهترین راه تبلیغات در اینستاگرام – روش های تبلیغات در اینستاگرام – چگونه در اینستا تبلیغ کنیم – چگونه تبلیغ کنیم در اینستاگرام – تبلیغ پست در اینستاگرام – روش تبلیغ در اینستا – چطور در اینستاگرام تبلیغ کنیم – چگونه در اینستا تبلیغات کنیم – در اینستاگرام چگونه تبلیغ کنیم – روشهای تبلیغات در اینستاگرام – تبلیغ کسب و کار در اینستاگرام – روش های تبلیغات اینستاگرام – روشهای تبلیغ در اینستاگرام – بهترین روش تبلیغ در اینستاگرام – کار تبلیغات در اینستاگرام – پیج های اینستاگرام برای تبلیغ – تبلیغات در اینستا – نحوه تبلیغ پیج در اینستاگرام – روش تبلیغ ویژه در اینستاگرام – چگونه پیج خود را تبلیغ کنیم – طراحی تبلیغات در اینستاگرام -پیج های تبلیغاتی اینستاگرام- بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ

 

2+

در شبکه های اجتماعی
نظرات کاربران

پاسخی بگذارید

شما میتوانید برای وارد کردن لینک و کدهایHTML از تگ های زیر استفاده کنید : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>