آموزش راه های مختلف تبلیغات در اینستاگرام | انواع تبلیغ در اینستاگرام

آموزش راه های مختلف تبلیغات در اینستاگرام | انواع تبلیغ در اینستاگرام

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟
چه تبلیغی کنیم که بازخورد خوبی داشته باشه؟
چند نوع تبلیغ در اینستاگرام داریم؟
جواب تمامی سوالات شما در ویدئو بالا آورده شده. امروزه با رشد روز افزون اینستاگرام افراد زیادی در اصناف مختلفی شروع به تبلیغات در اینستاگرام کردن و تونستن از همین طریق بازخورد های عالی بگیرن. اما این تبلیغات راه و روش هی مختلفی داره

راه های مختلف تبلیغات در اینستاگرام

۱- تبلیغات در پیج افراد مشهور اینستاگرام یا همین اینفلوئنسر ها یا بلاگر ها
اینفلوئنسر ها یا بلاگر ها افرادی هستن که با تولید محتوا در حوزه های مختلف مثل طنز، کارهای روزمره، سبک زندگی، زندگی کاری و… افراد و فالوورهای زیادی رو جذب کردن که این فالوور ها با اطمینان زیادی که به این بلاگر ها دارن می تونن از این طریق تبلیغات خوبی داشته باشن. با توجه به این شرایط از شما تبلیغاتی رو در ازای مبلغی در پیجشون انتشار میدن. که این انتشار رو به چند صورت انجام میدن:
پست دائم
پست دائم برای پیج هایی هست که فالوور زیادی ندارن و هدف بیشتر بر روی کسب درآمد هست و با مبالغ کم هم حاضر به انجام این تبلیغات هستن. اما پیج هایی که فالوور بیشتری دارن و در نتیجه عمومی هستن و از محبوبیت بیشتری هم برخوردارن ۱۰۰ درصد مبالغ بالاتری میگیرن و نهایتا تا ۲۴ ساعت تبلیغ شمارو به صورت پست در پیجشون قرار میدن.
مبالغ بر اساس نوع مخاطب، فالوور و بازدید کننده متفاوت است و از ۵۰ هزار تومان تا چند ده میلیون تومان در نظر گرفته شده
استوری
در این روش تبلیغ در اینستاگرام یا عکسی که شما درست کردین رو استوری می کنن و یا با فیلم گرفتن از خودشون برند و خدمات شمارو تبلیغ میکنن و هزینه ای از ۵۰ هزار تا چند ده میلیون تومان میگیرن
ولی اینکه کدوم بازخورد بهتری داره به نوع تبلیغ و خدمات و کالای شما بستگی داره که قراره انجام بدین.

۲- انجام تبلیغات گسترده
در این روش میتونین تبلیغاتتون رو به شرکت هایی که تبلیغات گسترده انجام میدن بسپرید. برای مثال این شرکت ها از شما بودجه ای رو طلب می کنن و یا میگن بودجه ای که برای تبلیغات در نظر گرفتین چقدره؟ به ازای اون بودجه برای شما دنبال اینفلوئنسرها، کانال های تبلیغاتی، نوتیفیکیشن میگردن و برای شما در اینستاگرام تبلیغات گسترده انجام میدن. برای پیج شما تولید محتوا میکنن و با راهنمایی پیج شما رو بررسی میکنن و برای پیجتون سناریو میچینن.
ما هم در مجموعه خودمون یعنی دیتا دیزاین برای پیج هایی که ادمینشون هستیم و یا پیج هایی که میخوان تبلیغات انجام بدن رو بررسی می کنیم و با نوشتن تمامی موارد، هشتگ، پست و… سناریو مینویسیم و بهتون میگیم که باید کلیپ تبلیغاتی، موشن گرافیک و یا متن های تبلیغاتی خوب درست و نوشته بشه که تمامی این موارد رو انجام میدیم. خیلی از همکاران این کار رو انجام میدن و ما هم با تیمی که داریم به صورت تخصصی این کار رو انجام میدیم.

۳- تبلیغات در خود اینستاگرام
در این روش تبلیغ باید مبلغی رو به صورت دلاری در اینستاگرام شارژ کنین. البته این روش تبلیغ راه و روشی داره که باید یکسری مراحل طی بشه و طبق اون روی مخاطب های هدفتون روی هشتگ های مختلف، و کلمه های مختلف در اکسپلور یا بخش سرچ اینستاگرام نشون بده و یا در قسمت هوم پیج مخاطب های هدفتون پیج شما رو بالا بیاره و نشون بده که این روش از مبالغ بالاتری برخورداره ولی در عوض جامعه هدف مند تری داره.
اما تیم ما به عنوان مجری تبلیغات در اینستاگرام و به عنوان تیمی که بیش از ۴ سال در اینستاگرام فعالیت و حوزه مخاطب بزرگی داریم و با توجه به شناخت اینفلوئنسر هایی که طی سال های گذشته همکاری متعددی داشتیم می تونیم تبلیغات گسترده و یا تبلیغات تکی و حوزه ای خوبی رو برای پیج شما داشته باشیم. این تبلیغات میتونه تبلیغات محلی در شهر و استان شما و یا استان های حومه و یا در سطح ایران در تمامی اکانت های مشهور اینستاگرام باشه که از مبالغ ۵۰ هزار تومان تا چند ده میلیون تومان متغیر هست.
اگر قراره تبلیغی در اینستاگرام انجام بدین حتما در مرحله اول به کارشناسان این حوزه بسپارید تا پیج شمارو بررسی کنن و بهترین نوع تبلیغات و نوع آماده سازی قبل از تبلیغ رو برای پیج شما بررسی کنن و اینکه چه نوع کلیپی باید ساخته بشه؟ چه عکسی گذاشته بشه؟ چه متن و کپشنی نوشته بشه؟ استوری یا پست گذاشته شه؟ چطوری و توسط چه کسی؟
این ها همگی مواردی هستن که باید به صورت دقیق کارشناسی بشه تا پول شما هدر نره.
حتما تا انتهای مقاله رو بخونید چون اطلاعات کاربردی تری هم در مقاله گفته شده.

 

 

پیشتهاد ویژه2

پیشتهاد ویژه۲

با دانستن مهم ترین نکته های موفقیت در اینستاگرام حتی در خواب هم پول دربیاورید. در دوره رایگان اینستاگرام یاد خواهید گرفت که چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم و یا نحوه تبلیغات در اینستاگرام چیست. با ساخت پیج حرفه ای در اینستاگرام به راحتی با استفاده از راه های تبلیغات در اینستاگرام پولدار شوید. اینجا کلیک کنید.

 

 


یکی از روش های تبلیغات در اینستاگرام استفاده از کمپین های تبلیغاتی است که صرفا افزایش فالوور برای مدت زمان کوتاهی به همراه داره. در کمپین های تبلیغاتی از هدیه و مبالغ نقدی برای افزایش فالوور استفاده می کنند، به همین دلیل فالوور ها فقط برای شرکت در این کمپین و امیدواری برنده شدن، اسپانسرهای کمپین را دنبال و حتی پست های کمپین تبلیغاتی مدنظر را نیز استوری میکنند. تا اینجا همه چیز خوب است، افزایش بازدید، افزایش فالوور، قرعه کشی و مسابقه با مبالغ نقدی و هدایا. اما دقیقا بعد از اتمام کمپین ریزشی چشمگیر اتفاق خواهد افتاد، چون کاربران صرفا برای شرکت در مسابقه پیج های گغته شده را فالو میکنند و بعدش آنفالو!!!

کمپین های تبلیغاتی برخلاف اسم بزرگی که دارند ناپایدار و بی ارزش هستند. اما چرا بی ارزش؟ چون الگوریتم های اینستاگرام طوری طراحی شده اند که میزان محبوبیت پیج را به راحتی تشخیص می دهند و زمانی که ریزش به صورت ناگهانی اتفاق بیافتد، اینستاگرام تشخیص می دهد که پیج ارزشی ندارد. بنابراین این راهکار توصیه نمیشود.

 

تبیغات در اینستاگرام، برگزاری مسابقه

تبیغات در اینستاگرام، برگزاری مسابقه

یکی دیگر از راه های ارزان تبلیغات در اینستاگرام برگزاری مسابقات (مسابقه اینستاگرامی) و قرعه کشی که همان کمپین های کوچک و بدون ضرر است می باشد. باید بدانید تمامی قوانین موجود در برگزاری این نوع مسابقات یکی است منتهی تفاوت در جوایز مشخص می شود. جوایز می تواند به صورت نقدی و یا محصول موجود در پیج شخص یا مجموعه باشد. در این بین جوایزی که با عنوان محصولات موجود در پیج باشد ارزشمند تر است . زیرا اعتمادسازی بیشتری انجام می شود. هم رضایت مشتری قابل رویت است و هم محصولات موجود. در این صورت افزایش فالوور به صورت واقعی تر انجام میگیرد و ارزش پیج از نظر الگوریتم های اینستاگرام افزایش پیدا می کند. همچنین شما می توانید پست طراحی شده را به پیج های مرتبط و یا پرکاربر بسپرید تا این ارزش بین مخاطبان هدف شما شناسانده شود. در عکس روبرو نمونه ای از برگزاری مسابقه را مشاهده میکنید که قوانینی ثابت دارد.

اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید، پس حتما به تبلیغ در اینستاگرام فکر کرده‌اید . اینستاگرام در حال حاضر بیش از یک میلیارد کاربر فعال داره که بعد از فیس بوک دومین شبکه اجتماعی محبوب جهان حساب میشه و تونسته در سالهای اخیر رشد بسیار زیادی رو داشته باشه امروز راه های تبلیغات در اینستاگرام برای شرکت و تمام کسب و کارها حتی کسب و کارهای خونگی هم امر خیلی خیلی ضروری ای هستش . وقتی که صحبت از تبلیغات در اینستاگرام میشه باید ببینیم که هدف شما از تبلیغات در اینستاگرام چی هستش و اصلاً چقدر بودجه مد نظرتونه که برای تبلیغات در اینستاگرام کنار بذارید یا که به صورت رایگان خودتون این کار را انجام بدید ، پس اول باید موضوع تبلیغ مون در اینستاگرام ، هدف تبلیغ مون در اینستا و بودجه تبلیغ در اینستاگرام مشخص باشه .
بعد از اینکه این اهدافی که گفتم مشخص کردیم نوبت به این میرسه که کارهایی که برای تبلیغات در اینستاگرام لازم هست را انجام بدیم .
حالا اگر روش رایگان را شما انتخاب کرده باشید باید کارهای انجام بدید که در قبال این کارها بتونه تعداد فالوور های شما به صورت واقعی بالا بره و شما بتونید تبلیغاتی رو توی پیج خودتون برای اینکه بتونید به فروش بیشتر دست پیدا کنید بزارید اما این کارها چیه ؟ این کارها می تونه طراحی بنرهای تبلیغاتی خوب برای پست های تبلیغاتی اینستاگرام ، فالو کردن کسانی که با کسب و کار شما در ارتباط هستند یا لایک کردن زیر پست ها و کامنت گذاشتن زیر پست کسانی که مربوط به کسب و کار شما هستند و کسب و کار شما رو دنبال می کنند باشه .کامنت گذاشتن زیر پست های دیگران باعث میشه که آنها نسبت به کامنت شما واکنش نشان داده و آنها را لایک میکنند و در بعضی اوقات شما را فالو میکنند و شما را دنبال میکنند به اضافه اینکه در زیر اون پست شما تبلیغی هم برای کسب و کارتون کردید و افراد دیگه ای هم باشما آشنا میشن که اینطوری شما تعداد فالوور هاتون بالا میره از این رو میتونید توی پیج اینستاگرام خودتون به تبلیغات ادامه بدید حالا در ادامه به صورت تخصصی به این روش پرداخت به این روش تبلیغاتی اینستاگرام که به صورت رایگان هستش بیشتر می پردازیم.

 

روش های تبلیغاتی اینستاگرام

قدم اول : بازاریابی محتوا در اینستاگرام ! تعیین استراتژی محتوا

نوع محتوا تعیین کننده اصلی تبلیغات دراینستاگرام و استراتژی بازاریابی اینستاگرام شماست. اگر محتوای اینستاگرام شما مرتبط به بازار هدف شما نباشد(برای مثال : پیج شما مشاور املاک باشد و محتوای خوراکی یا خنده دار تولید و بارگذاری کنید)، به سختی میتوانید در اینستاگرام موفق شوید.

برای موفقیت در اینستاگرام ابتدا، نوع محتوایی را که میخواهید پست کنید رو تعیین کنید. شما باید بدانید که می خواهید با چه نوع عکس ، ویدئو . …. میخواهید قله های اینستاگرام رو فتح کنید. براتون چندتا مثال از تولید محتوا میزنم که بهتر درک کنید:

تولید محتوای محصول محور برای اینستاگرام

تولید محتوای سرگرمی ، فرهنگی ، هنری برای برند سازی

ترکیب محتوا

تولید محتوای اینفلوئنسری

محتوای تولید شده توسط کاربر

قدم دوم : استراتژی بازاریابی اینستاگرام  برنامه ریزی برای بازاریابی محتوا

بعد از تعیین استراتژی محتوا نوبت به مواردی مانند زمانبندی ارسال پست ها و ایجاد راه کارهایی برای مشارکت کاربران در پست ها برای بدست آوردن تعامل بیشتر میشود . با توجه به الگوریتم های جدید سال ۲۰۲۰ اینستاگرام پست هایی که در ساعت اول میزان مشارکت و تعامل بیشتری از سمت کاربران دریافت کنند بیشتر از بقیه پست ها دیده میشوند و مطمعنا مخاطب بیشتری پیدا میکنید.

قدم سوم: استراتژی بازاریابی اینستاگرام ایجاد و ویرایش مدیا

راه های بسیار بسیار زیادی برای تولید محتوای اینستاگرام حالا چه محتوای تبلیغ در اینستاگرام چه محتوای فروش در اینستاگرام یا … باشد در پایین بهترین راه های تولید محتوا برای اینستاگرام را به شما عزیزان مععرفی میکنم:

بهترین روشها و ابزارهای تولید محتوا برای اینستاگرام :

میخوام همین ابتدای کار سورپرایزتون کنم !!!!!!!!!  یه سایت فوق الهاده بهتون معرفی میکنم که هرجور پستی بخواید به راحتی باهاش طراحی کنید

سایت خیلی خیلی باحال به نام canva.com

قدم چهارم: استراتژی بازاریابی اینستاگرام محتوای جذاب تر

اولین و مهمترین بروز رسانی اینستاگرام استوری ها هستند. با کنار گذاشتن این واقعیت که این یک تقلید واضح از اسنپ چت است ، استوری اینستگرام فرصتی عالی برای شما فراهم میکند که تا با بازار هدف خود ارتباط برقرار کنید ، به گونه ای که واقعی تر باشد و کمتر مبادی آداب است و همچنین محدود به شکل محتوایی که کاربران اینستاگرام عادت دارند، نیست.

استفاده از استوری ها خیلی خوب است زیرا باعث میشود پیج شما را بالای صفحه ی تازه های کاربران قرار دهد. جدیدترین استوری ها در ابتدا دیده میشوند اما همیشه در بالای صفحه هستند. گذاشتن پست در استوری به صورت مکرر با به روز رسانی های سریع یا حتی تخفیف ها میتواند باعث شود که بیشتر توسط دنبال کنندگانتان دیده شوید.

بعدی اینستاگرام Live است. البته اگر شما حداقل تعداد کمی دنبال کننده ی ثابت ندارید این بهترین استراتژی نیست، اما اگر این کار را کنید میتوانید خیلی زیاد تاثیرگذار باشد. همانند استوری، ویدیوهای Live، به صورت پش فرض برای دنبال کنندگان شما قبل از همه ی استوری ها و بالاتر از همه ی پست ها نمایش داه میشوند.

از اینستاگرام Live برای پیش نمایش راه اندازی خدمت جدید یا رونمایی از محصول جدید یا میزبانی Q & A  با طرفداران خود، استفاده کنید. این شما را به طور مستقیم با افرادی که با شما در رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار می کنند، متصل می کند، و این یک راه ایده آل برای برندینگ و ایجاد هویت نام تجاری و ایجاد ارتباط با دنبال کنندگانتان است.

و در انتها اینستاگرام نوع رسانه ی Carousel خود را برای همه ی کاربران منتشر کرد که به این معنی است که شما میتوانید انواع رسانه را اعم از ویدیو، عکس و بومرنگ ها در یک پست قرار دهید. آنها برای ارسال چند عکس از محصولات ( مثلا رنگ های مختلف) یا حتی تعریف کردن یک داستان مناسب هستند.

قدم پنجم: استراتژی تبلیغات اینستاگرام بهینه سازی برای کسب درآمد

راه های زیادی وجود دارد که بتوانید اکانت اینستاگرام خود را برای کسب درآمد از اینستاگرام بهینه سازی کنید.

یکی از این راه ها ارائه کوپن های تخفیف یا تخفیف گذاشتن بروی اجناس یا خدماتتان برای مدت محدود

یکی دیگر از راه های جلب اعتماد و بهینه کردن اکانت برای کسب و کار اینستاگرامی طراحی و داشتن یک سایت یا فروشگاه اینترنتی است وقتی مشتری میفهمد که شما یک سایت دارید مطمعنا با اطمینان بیشتری از شما خرید میکند

قدم ششم: استراتژی برگذاری مسابقات اینستاگرامی

در مسابقه اینستاگرامی تعداد زیادی از افراد شرکت می‌کنند و هر یک از آن‌ها بارها و بارها نام برند شما را می‌بینند. با این همه مزایا چرا از یک مسابقه اینستاگرامی برای برندسازی کسب‌وکار استفاده نمی‌کنید؟ قطعاً یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش مخاطبان یک کسب‌وکار، برگزاری مسابقه اینستاگرامی است و با استفاده از آن می‌توان به توسعه کسب‌وکار پرداخت.

برای بازاریابی یک کسب‌وکار اینترنتی در اینستاگرام باید سعی کنید مخاطبان خود را به چالش بکشید و با استفاده از روش‌های مختلف آن‌ها را به مشارکت در صفحه خود دعوت کنید. ایجاد مسابقه اینستاگرامی، ایجاد نوعی چالش و مشارکت برای کاربران است که می‌توانید علاوه بر افزایش تعامل کاربران، به افزایش پرسونای مشتری کسب‌وکار خود نیز کمک کنید. برای راه‌اندازی یک مسابقه اینستاگرامی موفق، باید برخی چهارچوب‌ها و قوانین را رعایت کنید تا بتوانید به بیشترین موفقیت در کمپین خود برسید. این چهارچوب‌ها چه چیزهایی هستند و چگونه می‌توان آن را در یک مسابقه اینستاگرامی پیاده‌سازی کرد؟ در بخش بعدی به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت.

چگونه یک مسابقه اینستاگرامی برگزار کنیم؟

برگزاری مسابقه اینستاگرامی نیازمند دانستن برخی از نکات و چهارچوب‌ها است. همچنین برگزاری یک مسابقه اینستاگرامی باید برنامه‌ریزی‌شده باشد تا بتواند شما را هدفتان برساند! هدف شما از برگزاری مسابقه اینستاگرامی چیست؟ داشتن هدف اولین قدم برای راه‌اندازی یک مسابقه اینستاگرامی است

قدم هفتم: استراتژی جذب مشتری اینستاگرام تبلیغات

انواع تبلیغات اینستاگرام بر اساس هدف شما

اگر شما بدانید که چه نوع تبلیغاتی در اینستاگرام وجود دارد و این تبلیغات کجاها نمایش داده می‌شوند، می‌توانید گام بعدی برای ایجاد تبلیغات اینستاگرامی خودتان را شروع کنید. مرحله بعدی فهمیدن این است که بر اساس اهداف کسب و کار خودتان چه نوع کمپینی می‌توانید اجرا کنید.

Awareness (آگاهی) – این نوع کمپین به آگاهی از برند مربوط می‌شود. اگر می‌خواهید اسم برند یا کسب و کارتان توسط افراد بسیاری دیده شود و یا اینکه برای افراد مورد نظرتان به صورت مکرر نمایش داده شود، پیشنهاد می‌شود از این نوع کمپین استفاده کنید. این کمپین برای انتشار محلی نیز مناسب است.

Consideration (توجه) – این کمپین برای دریافت کلیک برای وبسایت خود و همچنین برای اینکه خود را به عنوان یک رقیب ارزشمند در مرکز توجه خریداران قرار دهید، پیشنهاد می‌کنیم. شما همچنین می‌توانید میزان دسترسی و میزان تعامل خود را برای بازار هدف افزایش دهید.

Conversion (تبدیل) – اگر چیزی که شما دنبال آن هستید، تعامل با برنامه، دانلود محتوا، کسب لید و یا افزایش فروش است، این کمپین بدون شک بهترین گزینه است.

علاوه بر انواع کمپین‌های اینستاگرام و تبلیغات مختلف موجود، بسیار مهم است که قبل از ایجاد تبلیغات اینستاگرام، اهداف تجاری و پلتفرم مناسب خود را داشته باشید.

 

 

پکیج های تبلیغات استوری اینستاگرام (براساس بازدید)

بیش از نیمی از کاربران اینستاگرام اول استوری را چک می کنند. سرعت و میزان دیده شدن در استوری بسیار بیشتر از تبلیغات بصورت پست می باشد. اگر مایلید میلیونها کاربر ایرانی را در زمان کوتاهی تحت ثاثیر قرار دهید یا آنها را به سمت وب سایت یا اپلیکیشن خود هدایت کنید، بی شک تبلیغات در استوری اینستاگرام را انتخاب کنید.

 

پکیج تبلیغاتی ۱۰۰KS

پکیج تبلیغاتی ۳۰۰KS

پکیج تبلیغاتی ۵۰۰KS

نمایش استوری: ۱۰۰ هزار بازدید

نمایش استوری: ۳۰۰ هزار بازدید

نمایش استوری: ۵۰۰ هزار بازدید

  • اجرا: ۱ تا ۳ روز
  • اجرا: ۲ تا ۴ روز
  • اجرا: ۴ تا ۶ روز
  • نظارت ۲۴ ساعته
  • نظارت ۲۴ ساعته
  • نظارت ۲۴ ساعته
  • گزارش آنلاین
  • گزارش آنلاین
  • گزارش آنلاین

هفتصد و پنجاه هزار تومان

  • طراحی سناریوی تبلیغاتی
  • طراحی سناریوی تبلیغاتی
  • مشاوره افزایش بهره وری
  • مشاوره افزایش بهره وری

دو میلیون تومان

سه میلیون تومان

جزئیات بیشتر و سفارش جزئیات بیشتر و سفارش جزئیات بیشتر و سفارش

 

پکیج های تبلیغات اینفلوئنسر در اینستاگرام

تبلیغات اینفلوئنسر اینستاگرام، بدون شک قدرت کمپین شما را چند برابر می کند. انتخاب افراد صاحب نفوذ از جمله هنرمندان، بلاگرها، کمدین ها و چهره های محبوب اینستاگرام را با خیالی آسوده به دیتادیزاین بسپارید. ما با توجه به گروه مخاطب و سیاستهای تبلیغاتی شما بهترین گزینه ها را پیش رویتان می گذاریم.

پکیج تبلیغاتی TravelBloggers

پکیج تبلیغاتی MomBloggers

پکیج تبلیغاتی LifeBloggers

بلاگرهای حوزه سفر و گردشگری

بلاگرهای حوزه مادر و کودک

بلاگرهای حوزه سبک زندگی

  • جامعه آماری: از ۱m
  • جامعه آماری: از ۲m
  • جامعه آماری: از ۲m
  • مخاطب: عام ۲۵-۴۵
  • مخاطب: بانوان ۲۵-۴۵
  • مخاطب: بانوان ۲۰-۴۵
  • تبلیغ: استوری ۲۴ ساعته
  • تبلیغ: استوری ۲۴ ساعته
  • تبلیغ: استوری ۲۴ ساعته
  • شیوه: معرفی توسط بلاگر
  • شیوه: معرفی توسط بلاگر
  • شیوه: معرفی توسط بلاگر
  • اجرا: ۳ تا ۵ روز
  • اجرا: ۳ تا ۵ روز
  • اجرا: ۳ تا ۵ روز
  • نظارت ۲۴ ساعته
  • نظارت ۲۴ ساعته
  • نظارت ۲۴ ساعته
  • گزارش آنلاین
  • گزارش آنلاین
  • گزارش آنلاین
  • طراحی سناریوی تبلیغاتی
  • طراحی سناریوی تبلیغاتی
  • طراحی سناریوی تبلیغاتی
  • مشاوره افزایش بهره وری
  • مشاوره افزایش بهره وری
  • مشاوره افزایش بهره وری

از دو میلیون تومان

از سه میلیون تومان

از سه میلیون تومان

جزئیات بیشتر و سفارش جزئیات بیشتر و سفارش جزئیات بیشتر و سفارش

 

پکیج های تبلیغات ساعتی در اینستاگرام (موضوعی)

اگر مایلید برای ساعتها پست تبلیغاتی شما در معرض دید میلیونها ایرانی قرار بگیرد و با توجه به بودجه و گروه مخاطب خود، تبلیغات هدفمندی در صفحات برتر اینستاگرام داشته باشید، حتما تبلیغات ساعتی در اینستاگرام را انتخاب کنید. در این سرویس طراحی سناریو و پیام خود را به ما بسپارید و از مشاوره ما جهت افزایش بهره وری و تعامل در این شبکه اجتماعی بهره مند شوید.

پکیج تبلیغاتی C

پکیج تبلیغاتی B

پکیج تبلیغاتی A

۱۰ تا ۱۲ تبلیغ در صفحات برتر اینستاگرام

۱۴ تا ۲۰ تبلیغ در صفحات برتر اینستاگرام

۲۶ تا ۳۲ تبلیغ در صفحات برتر اینستاگرام

  • جامعه آماری: ۳m
  • جامعه آماری: ۵m
  • جامعه آماری: ۷m
  • اجرا: ۲ تا ۳ روز
  • اجرا: ۴ تا ۶ روز
  • اجرا: ۶ تا ۱۰ روز
  • انتخاب موضوعی
  • انتخاب موضوعی
  • انتخاب موضوعی
  • نظارت ۲۴ ساعته
  • نظارت ۲۴ ساعته
  • نظارت ۲۴ ساعته
  • گزارش آنلاین
  • گزارش آنلاین
  • گزارش آنلاین

یک میلیون و پانصد هزار تومان

  • طراحی سناریوی تبلیغاتی
  • طراحی سناریوی تبلیغاتی
  • مشاوره افزایش بهره وری
  • مشاوره افزایش بهره وری

سه میلیون تومان

شش میلیون تومان

جزئیات بیشتر و سفارش جزئیات بیشتر و سفارش جزئیات بیشتر و سفارش

 

پکیج های تبلیغات ویدیویی در اینستاگرام (بر اساس بازدید)

تبلیغات ویدیویی در اینستاگرام، موثرترین شیوه تبلیغات آنلاین برای برندهاست. اگر ویدیوی تبلیغاتی جذابی دارید، پس این فرصت طلایی را برای تبلیغات ویدیویی گسترده در این شبکه اجتماعی از دست ندهید. این بهترین و ارزانترین شیوه برای تحت تاثیر قراردادن مخاطبان، جذب مشتری و افزایش تعامل در اینستاگرام است. فقط کافیست میزان بازدید موردنظرتان را از پکیج های زیر انتخاب کنید.

پکیج تبلیغاتی ۱۰۰K

پکیج تبلیغاتی ۳۰۰K

پکیج تبلیغاتی ۵۰۰K

نمایش ویدیو: ۱۰۰ هزار بازدید

نمایش ویدیو: ۳۰۰ هزار بازدید

نمایش ویدیو: ۵۰۰ هزار بازدید

  • اجرا: ۱ تا ۳ روز
  • اجرا: ۲ تا ۴ روز
  • اجرا: ۴ تا ۶ روز
  • نظارت ۲۴ ساعته
  • نظارت ۲۴ ساعته
  • نظارت ۲۴ ساعته
  • گزارش آنلاین
  • گزارش آنلاین
  • گزارش آنلاین

یک میلیون و صد هزار تومان

  • طراحی سناریوی تبلیغاتی
  • طراحی سناریوی تبلیغاتی
  • مشاوره افزایش بهره وری
  • مشاوره افزایش بهره وری

سه میلیون و سیصد هزار تومان

پنج میلیون و پانصد هزار تومان

جزئیات بیشتر و سفارش جزئیات بیشتر و سفارش جزئیات بیشتر و سفارش

در روش غیر رایگان یا پولی در صورتی که شما بودجه ای را برای تبلیغات در اینستاگرام در نظر دارید باید بگم که روشهای گوناگونی برای تبلیغات پولی در اینستاگرام وجود دارد .اولین روش و پربازدهترین پربازده ترین روش میتونه تبلیغات پیش اینفلوئنسرهای اینستاگرام باشه . اما اینفلوئنسرها کی هستند ؟ در اصل افراد مشهوری که تو اینستاگرام حضور دارند که اکثراً تعداد فالوور های بسیار زیادی دارند و پستهاشون لایک های فراوانی می خوره زیر پست هاشون کامنت های فراوانی میادش و استوریهاشون بازدید های فراوانی دارد و در زمینه های مختلف اجتماعی ، شخصیتی ، مدنی ، سیاسی ، هنری ، طنز و … غیر فعال هستند
حالا تبلیغ پیش اینفلوئنسرها چطور هستش ؟ چند روش تبلیغی مختلف اینفلوئنسرها دارند یکی از این روش ها گذاشتن پست ثابت توی پیج هستش که خیلی از آنها قبول نمیکنند یا اگر قبول کنند با قیمت های خیلی خیلی بالایی قبول میکنند برای تبلیغات ثابت پست اینستاگرام برای اینفلوئنسرها قیمت مختلفی دارد که بستگی به تعداد فالوور هاشون ، بستگی به محبوبیت آنها و خیلی چیزهای مهم و متعددی از جمله حوزه کاری اینفلوئنسر داره
روش بعدی که برای تبلیغ پولی اینستاگرام اینه که در استوری تبلیغ کنید که استوری ها همونطور که میدونید ۲۴ ساعت ماندگاری دارند که حالا بستگی به تعداد استوری که داره مثلا دوتا استوری
اما مورد تبلیغاتی دیگه ای هم هست که در شرکت هایی که در حوزه اینستاگرام و تبلیغات در اینستاگرام فعالیت میکنند خیلی باب هستش و خیلی هم بازده خوبی داره یا پستی که از پیش شما گذاشته میشه رو به صفحه اکسپلور اینستاگرام یا همون صفحه سرچ اینستاگرام بیارن که در اینصورت تبلیغات شما با این پست شما میتونه بازدیدهای بسیار زیاد و خوبی داشته باشه و از این طریق افراد بسیار بسیار زیادی که شما رو فالو میکنن و دنبال کننده اینستاگرام شما می شود و شما به راحتی می توانید خدماتتان را به آنها ارائه بدهیم و اگر محصولی دارید برای آنها به فروش بگذاریم
حالا بذارید معنی دیگه از تبلیغات در اینستاگرام رو برای شما دوستان عزیزی که دارید این مقاله رو میخونید باز کنیم تبلیغات در اینستاگرام به نوعی اگر خیلی بزرگ و هدفمند باشه میشه ایجاد یک کمپین تبلیغاتی اینستاگرام .کمپین های اینستاگرامی هدف های بسیار مختلفی را دنبال میکند که من سه چهار تا از اینها را مثال می زنم مثلاً  :کمپین آگاهی اینستاگرامی نوعی کمپین است که برای آگاهی از برند ساخته میشه . اگه میخوای مثلا اسم برند یا کسب و کارتون توسط افراد بسیار زیادی دیده بشه و یا اینکه برای افراد مورد نظر که به صورت همیشگی این کسب و کارها رو سرچ می کنم و این برندها را سرکوب کند استفاده کنیم و برند تو اونجا معروف کنید باید یک کمپین آگاهی را بیندازیدکمپین بعدی که مورد توجه قرار می گیرد ، کمپین  (توجه) هستش اما این کمپین اینستاگرامی برای دریافت کلیک برای وب سایت یا همان ورودی برای وب سایت درست میشه این نوع کمپین ها برای بالا بردن آمار ورودی وبسایت ها و معروف شدن برند یک وبسایت و همینطور فروش در وبسایت انجام میگیره یعنی ورودی کاربری که در نهایت هم منجر به فروش محصولات و خدمات یک وبسایت بشهکمپین بعدی به نام کمپین تبدیل یا لیت هستش یعنی شما دنبال این هستید که یک کاربر با برنامه شما تعاملی ایجاد کنه یا مثلاً بیاد محتوایی را دانلود کنه و یا مثلاً دنبال افزایش فروش هستید این کمپین یکی از بهترین کمپین هاستبرای تمام این کمپین هایی که گفتیم لازمه که ما برند خودمون رو توی اینستاگرام قوی کنیم ، این یکی از روش های تبلیغاتی در اینستاگرام که شما برند قوی داشته باشید برای تبلیغ در اینستاگرام و برندسازی بهتره که شما لوگوی خیلی خیلی تاثیرگذار برای برند تو اینستاگرام درست کرده باشید. برنسازی در اینستاگرام با توجه به اهمیت عناصر بصری در تبلیغات اینستاگرام کمپین های تبلیغاتی میتواند کمک شایانی به اقدامات بازاریابی هدفمند و وسیله ای برای توسعه استراتژی بازاریابی هدفمند باشد شما می توانید از آن به عنوان وسیله ای برای معرفی محصولات جدید در اینستاگرام ارائه خدمات ثانویه و حتی ارسال محصولات رایگان برای مشتریان استفاده کنیدمسابقات تبلیغاتی در اینستاگرامبرگذاری مسابقات همراه هدایا تو اینستاگرام  :خب یکی دیگه از راه های تبلیغات در اینستاگرام و جذب فالوورهای بسیار برگذاری مسابقات مهیج در اینستاگرام و تعیین جایزه برای نفرات است . حتما مسابقاتی رو دیدید که در اینستاگرام برگذار میشه و در اون فالوورها را ترغیب به تگ کردن و منشن کردن دیگران و دوستان و آشنایان میکنند که از طریق فالوررهای بسیاری جذب میکنند . البته این مسابقات به روش های گوناگونی برگذار میگردد که به صورت مجزا به آنها میپردازیمحالا به سراغ یکی از پر بازده ترین روش هایی که بهش اشاره کردیم که تبلیغ در صفحات بزرگ اینستاگرامی و صفحات اینفلوئنسرها هستش بریماما از کجا میتونیم یه صفحه بزرگ و یا یک صفحه منتخب و کاملاً عالی را انتخاب کنیم ؟  به چه روشی ؟  آیا فقط اینکه تعداد فالوور های زیادی یک صفحه داشته باشد یعنی صفحه مناسب ؟ یا مثلاً ۱۰۰k  یا ۲۰۰k فالوور داشته باشه آیا مناسب هست ؟نه . فقط تعداد فالوورها برای اینکه ما یک صفحه اینستاگرامی را انتخاب کنیم و در اون پیج اینستاگرام تبلیغ کنیم کافی نیستش ، عدد بزرگ نشان دهنده پروفالوور بودن یک صفحه نیست بسیاری از پیج های اینستاگرام هستند که اقدام به خرید فالوور های فیک یا همان فالوور های تقلبی می کند اگر به صفحاتی که فالوورهای فیک دارند توجه کنید میبینید که تعداد فالوور هاشون خیلی زیاده ولی تعداد لایک هایی که زیر پست هاشون میخوره خیلی کم هست مثلاً براتون میگم یک پیجی که ۱۰۰ کاوا فالور داره و زیر پست فقط ۵۰۰ تا لایک میخوره و مسلما فالوور هاش واقعی نیستند. اگر می خواهید ببینید که چقدر لایک به ازای چقدر فالوور لازمه باید بهتون بگم  باید حداقل ۱۵ درصد از مقداری که فالوور دارند لایک بخورند یعنی اگر یک پیج ۱۰۰ تا فالور داره باید ۱۵ تا زیر عکس زیر پست میزاره لایک بخوره اگر  هزار تا فالور داره باید حداقل ۱۵۰ تا لایک بخوره این یکی از معیارهای هست شما میتونین ببینین یک پیج خوب هستش یا نه !!!!!!  البته معیارهای دیگری هستند مثل تعداد کامنت هایی که زیر یک پست میخوره  ، نرخ انگیجمنت ریت ، نرخ سی تی آر ، نرخ بازگشت و بسیاری از موارد دیگری که اینستاگرام اینها را به ما میدهد البته اگر ما بخواهیم اینها را ببینیم دقیقاً باید به این صورت باشه که ما یک اکانت بیزینس داشته باشیم و از طریق اکانت بیزینس اینستاگرام بتوانیم به این آمار بسیار دقیق و زیبا که اینستاگرام به ما میده استفاده کنیم و ما میتوانیم پیج های مناسب را برای تبلیغات در اینستاگرام پیدا کنیم دسترسی داشته باشیم و باید اکانت ما رو به صورت بیزینس اینستاگرام در بیاریم.تبلیغات در اینستاگرامتعرفه تبلیغات در اینستاگرام چقدر است؟ این اولین و مهمترین سوال کارآفرینان ایرانی است. آنها می خواهند بدانند برای موفقیت در این شبکه اجتماعی پرطرفدار که میلیونها ایرانی را مجذوب خود کرده است چقدر باید هزینه کنند؟ ما پکیجهای تبلیغات در اینستاگرام را برای کسب و کارهای کوچک و متوسط طراحی کردیم، هدف ما فروش فالوور یا صفحه در اینستاگرام نیست، هدف ما موفقیت شماست. بیصبرانه منتظریم تا به جمع مشتریان مطرح ما بپیوندید.
تبلیغات در اینستاگرام
خدمات بازاریابی حرفه ای در اینستاگرام توسط بینابرندبرای حضوری موفق در این شبکه اجتماعی ما راهکارهای جامع زیر را به شما پیشنهاد می دهیم.
تبلیغات ساعتی در اینستاگرام
تبلیغات موثر ۲۴ ساعته در صفحات برتر اینستاگرام را در قالب یک برنامه منسجم براساس گروه مخاطب، موضوع و هدف شما اجرا می کنیم.مشاهده پکیجهاتبلیغات ویدیویی در اینستاگرام
اگر ویدیویی جذاب برای تبلیغ دارید، ما می توانیم کاملا هدفمند ویدیوی شما را در شبکه اینستاگرام پخش کنیم و از تاثیر آن بر مخاطبان خود شگفت زده شوید.مشاهده پکیجهاتبلیغات استوری اینستاگرام
تبلیغات در استوری اینستاگرام اثربخش ترین و ارزانترین شیوه، برای هدایت هدفمند میلیونها ایرانی به وب سایت یا اپلیکیشن شماست.مشاهده پکیجهاتبلیغات اینفلوئنسر اینستاگرامتبلیغات در اینستاگرام توسط افراد محبوب و تاثیرگذار، شیوه ای جذاب برای اکثر برندهاست، ایجاد اعتماد، تعامل هدفمند و ارتقاء جایگاه برند شما را رقم می زنیم.پکیج های تبلیغات ساعتی در اینستاگرام (موضوعی)
اگر مایلید برای ساعتها در معرض دید میلیونها ایرانی قرار بگیرید و با توجه به بودجه و گروه مخاطب خود تبلیغات هدفمندی در صفحات برتر اینستاگرام داشته باشید، حتما تبلیغات ساعتی در اینستاگرام را انتخاب کنید. در این سرویس طراحی سناریو و پیام خود را به ما بسپارید و از مشاوره ما جهت افزایش بهره وری و تعامل در این شبکه اجتماعی بهره مند شوید.در این آموزش به نکات تبلیغ در اینستاگرام میپردازیم. هنگامی که میخواهیم در اینستاگرام تبلیغ کنیم باید هدفمند باشد به این معنا که مثلا تبلیغ کردن در هر پیجی یا قرار نگرفتن لینک ما ممکن است نتیجه دلخواه را ندهد. برای این که به نتیجه دلخواه برسیم باید بعضی نکات را رعایت کنیم.در هنگام تبلیغ باید به نکات زیر توجه کرد :تبلیغ در پیج های مرتبطپیج های مرتبط با موضوع کاری خود یکی از مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه کرد چون مخاطبین این پیچ ها دقیقا میدانند که دنبال چه محصولی هستند.قرارگیری لینک پیج در توضیحات پستهنگامی که پستی برای تبلیغ قرار می گیرد حتما باید آدرس پیج خودتان در اول توضیحات پست بگذارید.آموزش صحیح ایجاد پست در اینستاگرامروش های تبلیغ در اینستاگرامتبلیغ از طریق فیلم در اینستاگرامبرای تبلیغ بهترین چیز یک فیلم چند ثانیه ای است چون این روز ها تماشای فیلم باز خورد بیشتری نسبت به عکس ها دارد.البته میتوانید از عکس نیز استفاده کنید که در این صورت بهتر است از عکس هایی با رعایت اصول جذب و روانشناسی استفاده کنید. همچنین اسم پیج خود را نیز تگ کنید.آموزش استفاده از فیلم وعکس در اینستاگرامروش های تبلیغ در اینستاگرامپیج های پر کاربرهمان گونه که گفته شد استفاده از پیج های مرتبط با موضوع کاری خود مهم است ولی گاهی پیش می آید که صاحبان اینگونه پیج ها علاقه ای به تبلیغ پیج های مشابه خود را نداشته باشند.بهتر است بگویم علاوه بر پیج ها مرتبط باید از پیج های پر کاربر نیز استفاده کرد چون این پیج ها تاثیر زیادی بر روی کاربران دارند و طبیعتا بازدید های بیشتری روی پست شما بوقوع می پیوندد. البته اینگونه پیج ها اغلب نسبتا به دیگران قیمت بیشتری برای تبلیغات دارند.مدت زمان قرارگیری پست تبلیغاتی در پیج اینستاگرامدر تبلیغات اینستاگرام باید به این نکته توجه کرد که پستی که برای تبلیغ قرار میدهید چه مدت زمانی در پیج تبلیغ کننده قرار می گیرد چون کاربران اغلب به داخل پیج ها سر میزنن و اینکه پست شما در آنجا باشد یک فاکتور مهم است. این زمان بسته به تعرفه تبلیغات دارد.ساعت های ارسال پست در اینستاگرامحتما به این نکته که پستتان در چه ساعتی ارسال می شود توجه کنید ، ساعاتی مثل ۳ صبح برای ارسال هیچ مناسب نیست. از این رو مطمئن شوید که پست هایتان در ساعاتی که معمولا افراد بیشتری آن را میبینند ارسال شود.نمایش چندباره پست هادر اینگونه تبلیغات میتوانید پست هایتان را چندبار نمایش دهید به عبارت دیگر در بازه زمانی تعیین شده ، چندبار تبلیغات را repost کنید، مثلا میخواهید پست تبلیغاتیتان در مدت ۲ ساعت روی چیج باشد ولی هر نیم ساعت یک بار پاک شده و مجددا روی پیج قرار بگیرد تا به اصطلاح آگهی تان هر نیم ساعت یک بار بالا بیاید.خرید تبلیغات طولانی مدت اینستاگرامخرید طولانی مدت این امکان را میدهد که بتوان از تخفیف خوبی برخورددار شوید البته قبل از این کار بهتر است ابتدا چندین پیج مختلف را امتحان کنید و هر کدام که بازدهی بیشتری داشت آن را برای این کار انتخاب کنید.قیمت تبلیغات در اینستاگرامتبلیغات در اینستاگرام بسیار گسترده است و نمیتوان قیمت مشخصی برای آن تعیین کرد. این اختلاف قیمت عوامل مختلفی دارد مثل تعداد فالوور ، نوع پیج ، نوع خدمات و …..  . حتما قبل از خرید به خدماتی که ارائه میدهند توجه کنید.
چنانچه هنوز سوال و ابهامی برای شما باقی مانده است میتوانید از قسمت  تماس با ما   با مشاورین مجموعه دیتادیزاین در ارتباط باشید.جهت تبلیغ در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی به قسمت  تبلیغات در دیتادیزاین   مراجعه نماییدکلمات کلیدی اصلی : تعرفه تبلیغات در اینستاگرام – آموزش تبلیغات در اینستاگرام – راه های تبلیغات در اینستاگرام – نحوه تبلیغات در اینستاگرام – متن تبلیغ پیج اینستاگرام – روش تبلیغات در اینستاگرام – نحوه تبلیغ در اینستاگرام – روش تبلیغ در اینستاگرام – آموزش تبلیغ در اینستاگرام – بهترین روش تبلیغات در اینستاگرام – تبلیغ روش های تبلیغ در اینستاگرام – راه های تبلیغ در اینستاگرام – چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم – چگونگی تبلیغات در اینستاگرام – تبلیغ در اینستاگرام – چگونگی تبلیغ در اینستاگرام – بهترین راه تبلیغات در اینستاگرام – روش های تبلیغات در اینستاگرام – چگونه در اینستا تبلیغ کنیم – چگونه تبلیغ کنیم در اینستاگرام – تبلیغ پست در اینستاگرام – روش تبلیغ در اینستا – چطور در اینستاگرام تبلیغ کنیم – چگونه در اینستا تبلیغات کنیم – در اینستاگرام چگونه تبلیغ کنیم – روشهای تبلیغات در اینستاگرام – تبلیغ کسب و کار در اینستاگرام – روش های تبلیغات اینستاگرام – روشهای تبلیغ در اینستاگرام – بهترین روش تبلیغ در اینستاگرام – کار تبلیغات در اینستاگرام – پیج های اینستاگرام برای تبلیغ – تبلیغات در اینستا – نحوه تبلیغ پیج در اینستاگرام – روش تبلیغ ویژه در اینستاگرام – چگونه پیج خود را تبلیغ کنیم – طراحی تبلیغات در اینستاگرام -پیج های تبلیغاتی اینستاگرام- بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ

2+

در شبکه های اجتماعی
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

شما میتوانید برای وارد کردن لینک و کدهایHTML از تگ های زیر استفاده کنید : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>