اتوریتی (Authority) پایین

اتوریتی (Authority) پایین

حتما کلمه authority را در مبحث های سئو بسیار شنیده اید.

امروز قصد داریم یک مقدار بیشتر این موضوع رو در مورد کلملت کلیدی باز کنیم تا برای شما عزیزان ملموس تر بشه . به این نکته توجه کنید :

کلمات کلیدی که رقابت کمتری در کسب و کار شما برای آن‌ها وجود دارد را پیدا کنید و با استفاده از آن ها در مقالات سایت خیلی سریع رتبه بگیرید.

به نظر من این جمله رو باید قاب گرفت و تو فروشگاه ها فروخت این جمله بیشتر بدرد دوستان عزیزی میخوره که تازه وبسایتشون رو راه اندازی کردن و میخوان که هر چه سریع تر رتبه خوبی برای خودشون دست و پا کنند.

وقتی که یک وب سایت جدید میسازیم و اتوریتی (authority) پایینی داریم معمولا رتبه بندی ما برای کلمات کلیدی ای که رقابت بیشتری دارند خیلی سخت تر و غیر قابل دسترس میشه. البته ناگفته نماند که میشه این کار را انجام داد ولی خوب خیلی کار سختیه و باید مقالات خیلی پرمحتوا و عالی ای را در سایت انتشار بدیم و روی کلمات کلیدی مقالمون بسیار زیاد کار کنیم و تا میتونیم توی شبکه های اجتماعی و همچنین وب سایت های مختلف و البته معتبر آن ها را به اشتراک بگذاریم که کار واقعا سختی است.

پس با این تفاسیر باید دنبال راهکاری ساده تر باشیم که بتونیم ترافیک سایت رو بالا ببریم و در نتیجه کلمات کلیدی دشوار تر برای ما سطح رقابتشون پایین تر بیاد. اما راهکار چیست ؟

پیشنهاد و البته تجربه ما این رو میگه که بهتر است اول کلمات کلیدی ای که سطح رقابت پایین تری را دارند در سایت به کار ببریم تا به سطر اول گوگل در این کلمات برسیم و سپس به سراغ کلمات کلیدی دشوارتر بریم. اما چطور این کلمات رو شناسایی کنیم ؟

پیشنهاد وب سایت دیتادیزاین به شما این است که از ابزار keywords-explorer که بسیار رایج است و همچنین از ابزار بسیار معروف Keyword Planner گوگل استفاده کنید و کلماتی که رقابت پایینی دارند را انتخاب کنید و از آن ها برای شروع کار وبسایتتون استفاده کنید.اتوریتی (Authority) پایین


مدیر کل

کارشناس ارشد IT . محقق و مدرس سئو ، دیجیتال مارکتینگ ، توسعه دهنده جوملا ، علاقه مند به آموزش در حوزه راه اندازی کسب و کار اینترنتی . در حال حاضر مدیر وب سایت دیتادیزاین هستم.


در شبکه های اجتماعی
نظرات کاربران

پاسخی بگذارید

شما میتوانید برای وارد کردن لینک و کدهایHTML از تگ های زیر استفاده کنید : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>