شروع کمپین سئو یا بازاریابی محتوایی با تحقیق درباره کلمهی کلیدی
- دسته بندی : بهینه سازی و سئو
- تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
- تاریخ به روز رسانی : ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

تا وقتیکه یک تحقیق کامل دربارهی کلمهی کلیدی انجام ندادهاید، مطلب دیگهای در سایتتان ننویسید.
تحقیق درباره کلمهی کلیدی باید نقطه شروع هر کمپین سئو یا بازاریابی محتوایی باشد.
اگه دربارهی اینکه مردم واقعاً از چه کلمات کلیدیای برای جستجو در نیش شما استفاده میکنند تحقیق نکنید، بهجای اینکه برای تصمیمگیریهاتون از دادهها کمک بگیرید، دارید به شانستون تکیه میکنید و این اصلاً روش درستی برای مدیریت کسبوکارتون نیست.
بعد از اینکه شما استراتژی محتوایی سایتتون رو به روش «تمرکز بر کلمهی کلیدی» تغییر دهید، ترافیک جستجوی شما فقط در ٣ ماه ٨۰% رشد میکند.
نظرات کاربران