انتظارات از کمپین سئو و زمان لازم برای سئو (قسمت دوم)

انتظارات از کمپین سئو و زمان لازم برای سئو (قسمت دوم)

بهینه سازی موتورهای جستجو نیاز به تلاش و صبوری بسیاری دارد در این دوره قصد داریم که به چگونگی استفاده از سئو بپردازیم ولی پیش از شروع باید انتظارات خود را مشخص کنیم . سئو کمی با استراتژی های دیگر بازرگانی متفاوت است و درک این تفاوت ها میتواند به ما کمک کند تا یک کمپین سئوی موفق راه اندازی کنیم.

انتظارات از کمپین سئو و زمان لازم برای سئو (قسمت دوم)

صبوری یک اصل است و هیچ چیز از آن مهمتر نیست سئو را یک فرآیند بلد مدت در نظر بگیرید که مزایای بلندمدتی برای شما دارد.دلیلی وجود دارد که تمام این حرف ها و تبلیغاتی که میگویند (در گوگل رتبه اول را به دست آورید) تنها یک حقه است.توسعه و اجرای یک استراتژی با گذز زمان ممکن می شود , برای پیدا کردن کلیدواژه ها, برای ساخت محتوای منحصر به فرد, برای ساخت لینک ها جهت کسب اعتبار بیشتر و حل مشکلات فنی سایتتان باید زمان زیادی صرف کنید .این فرآیند ها هرگز پایانی ندارد و همیشه باید یک کاری برای آن انجام دهید.سئو یک پروژه یکباره نیست فرآیندی است که برای مدت طولانی ادامه دارد .

انتظارات از کمپین سئو و زمان لازم برای سئو (قسمت دوم)

کی از موضوعات دیگری که باید در سئو در نظر داشته باشید تغییرات موتورهای جستجو است و باید این موضوع رو بهتون بگم که شما هیچ کنترلی روی آن ندارید . موتورهای جستجو همیشه تلاش میکنند تا برای به دست آوردن نتایج بهتر محصولات خود را ارتقاء ببخشند و همیشه موضوعات جدیدی را امتحان میکنند که گاها این تغییرات الگوریتمی است , تغییرات دیگر بیشتر در مورد قابلیت ها و روش های مختلف نمایش محتوای متفاوت به کاربران است .
موتورهای جستجو برای ارتقاء تجربه کاربران به تغییرات ادامه میدهند, بنابراین همیشه باید در حد امکان با این تغییرات همراه شوید ولی یکی از بزرگترین انتظارات برای یک کمپین سئوی موفق بهینه سازی وب سایت برای دو نوع بیننده است یکی موتورهای جستجو و دیگری انسان های واقعی .

انتظارات از کمپین سئو و زمان لازم برای سئو (قسمت دوم)

تمرکز بر علاقه مندی های موتور های جستجو بسیار ساده است ولی مخاطبین اصلی سایت ما مردم هستند با وجودی که ممکن است اگر در نتایج جستجو نباشیم هرگز ما را پیدا نخواهند کرد اما این مردم هستند که نتیجه نهایی را ممکن میسازند و باید امیدوار باشیم که موتور های جستجو این موضوع را بدانند . هدف اصلی موتور های جستجو این است که نتایجی را پیدا کنند که مردم فکر میکنند مفید و کارآمد است.
در پایان این مقاله به این مهم میرسیم که : اگر اعتبار خود و محتویات مورد علاقه مردم را بسازید و اگر این کار را به گونه ای انجام دهید که نظر مخاطبین کامپیوتری را جلب کند , موتورهای جستجو نیز دست به کار میشوند و شروع به پاداش دادن به شما و سایتتان میکنند .


مدیر کل

کارشناس ارشد IT . محقق و مدرس سئو ، دیجیتال مارکتینگ ، توسعه دهنده جوملا ، علاقه مند به آموزش در حوزه راه اندازی کسب و کار اینترنتی . در حال حاضر مدیر وب سایت دیتادیزاین هستم.


در شبکه های اجتماعی
نظرات کاربران

پاسخی بگذارید

شما میتوانید برای وارد کردن لینک و کدهایHTML از تگ های زیر استفاده کنید : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>