خرید فالوور و افزایش فالوور هوشمند|راه های افزایش فالوور

چرا برای افزایش فالوور اینستاگرام به دیتا دیزاین نیازمندیم  ؟

برادرم کسب و کار اینترنتی خودش را سه سال پیش کسب و کار اینستاگرامی خود را راه انداخت اما فالوور های اینستاگرام زیادی نداشت روش های زیادی را برای کار خود انجام داد

او با اپلیکشین فالوور یاب چندین هزار نفر را جذب کرد اما چون فالوور ها برای گرفتن امتیاز از ان اپلیکیشن اورا دنبال کرده بودند بعد از مدتی او را انفالو کردند

من که برنامه نویس وب بودم به این فکر افتادم که رباتی طراحی و از ان برای جذب فالوور های واقعی برای برادرم استفاده کنم و اینکار را هم کردم!

ربات به گونه ایی هوشمند طراحی کردم که براساس هشتگ ها ولایک هایی که میشد فالوور جذب می کرد

کسب و کار برادرم انچنان گرفت که وقت سر خاراندن نداشت !

من به این فکر افتادم که چرا نباید این مهارت را از دیگران دریغ کنم برای همین تصمیم به ایجاد این سایت برای کمک به کسب وکار های اینستاگرامی کردم

مزیت های جذب فالوور هوشمند

۱- خرید فالوور اینستاگرام مرتبط با موضوع کاری

کاربری که با استفاده از ربات هوشمند جذب صفحه اینستاگرامی شما شده باشد پست های شما را لایک می کند ان را به اشتراک می گذارد و برای پیچ شما  نقش مبلغ را بازی می کند

زمان معقول در خرید فالوور

جذب فالوور در این روش در یک مدت زمان معقول طی می شود دقت داشته باشید که یکبار بالا رفتن فالوور می تواند خطراتی مانند بلاک شدن را در پی داشته باشد پس به صورت اهسته و پیوسته این کار را انجام دهید

۲- آمار پیشرفته از روند افزایش فالوور

شما از طریق پنل ربات های فالوور می توانید به دقت روند افزایش فالوور خود را مشاهده نمایید. می توانید روند را ارزیابی نمایید تا در صورت نامناسب بودن آن تنظیمات و پیج های هدف خود را تغییر دهید و بهینه ترین حالت را برای خود ایجاد نمایید.

۳-ابزار های جانبی رایگان

مزیت دیتا دیزاین به دیگر رقبا ابزار های رایگانی است که در اختیار شما قرار می دهد و به شما در پیش برد بهینه پروسه خرید فالوور کمک می کند. این ابزار ها به شما کمک می کند تا بتوانید با فالوور هایتان در تعامل باشید و به خوبی آنها را جذب پیج خود کنید. شما با خرید فالوور اینستاگرام از های فالوور این امکانات را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

۴-پست زمان بندی شده اتوماتیک

بسیاری از افراد با ارسال پست هر روزه در اینستاگرام مشکل دارند و زمان کافی برای انجم این کار را ندارند. با اسفاده از این ابزار شما می توانید پست های خود به ربات بدهید تا در زمان تعیین شده در پیج اینستاگرام شما قرار بگیرد. شما می توانید به خوبی از در مدیریت محتوای خود استفاده کنید و به طور پیوسته پست های خود را در پیج ارسال نمایید و به کاربرانتان این قول را بدهید تا در راس ساعت معینی و تعداد معینی در روز پست ها در پیج قرار خواهد گرفت. اسال پست پیوسته و مناسب یکی از علل موفقی و بازدهی مناسب روند خرید فالوور اینستاگرام است.

۵-دایرکت اتوماتیک

با استفاده از این روش می توانید به صورت خودکار به افرادی که می خواهید پیام دایرکت ارسال نمایید. برای آشنایی بیشتر با این ابزار می توانید مطلب ربات دایرکت اینستاگرام را مشاهده نمایید.

۶-لایک اتوماتیک

این ابزار نیر به شما کمک می کند تا با لایک کردن پست های دیگران ، توجه آنها را به خود جلب کنید و تعامل خود را با فالوورهایتان بالا ببرید.

۷-تست رایگان

اگر می خواهید خرید فالوور را انجام دهید و هنوز به قطعیت در استفاده از این روش نرسیده اید ، به شما پیشنهاد می کنم تا از تست رایگان های فالوور استفاده نمایید. به محض ثبت نام ۱۰۰ فالوور رایگان به حساب کاربری شما اضافه خواهد شد و شما می توانید بدون محدودیت به تمامی امکانات های سیستم دسترسی داشته باشید.

روش های دیگر جذب فالوور

خرید فالوور از برنامه های موبایلی

اگر سری به مارکت های اندرویدی ایرانی بزنید ، با انواع و اقسام این نرم افزار ها مواجه می شوید . در این روش شما باید کارهایی مثل لایک ، کامنت ، فالو را انجام دهید تا اعتبار کسب و کنید و بتوانید خودتان نیز خرید فالوور اینستاگرام انجام دهید. اما شاید کم بازده ترین روش ، استفاده از این روش باشد. افرادی که شما را فالو می کنند بدون هیچ هدفمندی شما را فالو می کنند و تنها صرفا به این منظور که در برنامه اعتبار به دست بیاورند این کار را انجام می دهند ، آنها ممکن است اصلا نیازمند محصول یا خدمات شما نباشند و بعد از مدت بسیار کوتاهی شما را آنفالو کنند. مشکل بعدی این است که بسیاری از افراد با پیج های غیر اصلی خودشان شما را فالو می کنند تا برای پیج اصلی خود اعتبار درون برنامه ای کسب و کنند و بتوانند خرید فالوو را برای پیج اصلی خودشان انجام دهند. در این صورت شما فالوور هایی را جذب کرده اید که هرگز فعالیتی نخواهند داشت و تنها برای کسب اعتبار درون برنامه ای ساخته شده اند. توجه داشته باشید که فریب شعار هایی همچون خرید فالوور اینستاگرام ارزان یا خرید فالوور اینستاگرام ایرانی ارزان را نخورید. در این صورت ممکن است شما هزینه بسیار پایینی بپردازید ولی قطعا فالوور فیک و غیر فعال به شما تحویل داده خواهد شد و همان مقدار هزینه شما نیز از بین خواهد رفت

تبلیغ در پیج های بزرگ

شما می توانید پیج اینستاگرام خود را در پیج های بزرگ تبلیغ کنید ، بدین صورت که شما یک محتوای تبلیغتی آماده می کنید. این محتوا می تواند به شکل عکس یا ویدئو باشد و پیام تبلیغاتی خود را در آن می گنجانید. متنی مناسب برای آن می نویسید و آن را به پیج های تبلیغ دهنده می دهید. پست شما به مدتی که خریداری نموده اید بر روی پیج باقی می ماند و کاربران پیج تبلیغ دهنده آن را مشاهده می کنند و در صورت تمایل پیج شما را فالو می کنند. همچنین شما می توانید در این روش ، با پرداخت مبلغی بیشتر درخواست ری پست را از پیج ها داشته باشید. در این صورت پست شما در هر روز که از تبلیغ می گذرد حذف می شود و دوباره ارسال می شود تا کاربران بیشتری پست را مشاهده کنند و درصد جذب فالوور شما بالاتر رود. مشکل اول در این روش عدم توجه کافی فالوور ها به تبلیغات در پیج ها است. اگر توجه داشته باشید پست های تبلیغاتی آنچنان لایک و کامنتی را در پیج هایی که دارای فالوور بالایی هستند دریافت نمی کنند این نشان دهنده عدم توجه کافی مخاطبان به پست های تبلیغاتی است. مشکل دوم این است که در صورتی که شما بخواهید پست تبلیغاتی خود را در پیج های بزرگ ارسال کنید ، باید چندین پیج را در نظر بگیرید و تنها با تبلیغات در یک پیج فالوور شما افزایش محسوسی نخواهد داشت. هزینه ای پیج های بزرگ برای تبلیغات از شما دریافت می کنند متغیر است ولی نسبت به روش های دیگر ، مبلغ بسیار بالاتری برای شما تمام خواهد شد. پس توجه داشته باشید اگر می خواهید به سمت این روش بروید باید بودجه ای مناسب و بالا در نظر داشته باشید تا بتوانید این تبلیغات را به صورت مداوم انجام دهید. مشکل بعدی عدم تضمین است. شما با صرف هر هزینه ای نمی توانید تضمیتی برای جذب مقدار مشخصی فالوور داشته باشید. پیج تبلیغ دهنده پست شما را برای مقدار روز خریداری شده بر روی پیج قرار می دهد و اینکه چه تعداد فالوور برای پیج شما جذب شود اصلا مشخص نیست و تضمینی در این میان وجود ندارد. ممکن است شما هزینه ای زیاد انجام دهید ولی مقدار بسیار کمی فالوور دریافت نمایید.

تبلیغات توسط اینفلوئنسر ها

اینفلوئنسر ها به افرادی حقیقی گفته می شوند که شهرت زیادی در فضای مجازی دارند. این افراد دارای فالوور بالایی هستند و به همین سبب تبلیغات در پیج آنها می تواند بازخورد مناسبی برای شما داشته باشد . این روش در مقایسه با دو روش ذکر شده در بالا ، بازدهی بسیار بهتری دارد و شما را زودتر به هدف می رساند اما مشکل اینجاست که اینفلوئنسر ها برای هر چیزی تبلیغ نمی کنند و هزینه تبلیغات آنها اصلا هزینه کمی نیست. یکی دیگر از مشکلات دو دستگی در میان اینفلوئنسر ها در اینستاگرام است. این افراد معمولا دارای یک دسته فالوور منتقد و یکم دسته فالوور دوست هستند. زمانی که شما تبلیغ خود را به اینفلوئنسر ها می دهید ممکن است کامنت های از دسته متقد دریافت کنید که برای برند شما جذاب و مناسب نباشد و تخریبی برای برند شما صورت بگیرد. اگر شما یک برند شناخته شده هستید و یا یک کسب و کار لاکچری دارید می توانید سراغ این افراد بروید و تبلیغات خود را به آنها بسپارید. حتما قبل از پیام دادن به آنها هزینه ای مناسب را کنار بگذارید.


در شبکه های اجتماعی
نظرات کاربران

پاسخی بگذارید

شما میتوانید برای وارد کردن لینک و کدهایHTML از تگ های زیر استفاده کنید : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>