دیتادیزاین _ در شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از قابلیت هایی که باعث دیده شدن بیشتر مطالب و پست های شما میشود انتخاب هشتگ ها میباشند علاوه بر آن باعث بالارفتن تعداد Like و Followers نیز می شود. در نسخه های آپدیت شده اینستاگرام قابلیتی برای دنبال کردن هشتگ ها نیز قرار داده شده که بر اهمیت هشتگ ها در اینستاگرام افزوده شده است. در این مطلب به قراردادن بهینهی هشتگ ها در پست ها میپردازیم.
- هشتگ های درستی و مرتبط با پست استفاده کنید. این هشتگ ها میتوانند در حوزهی کاری شما و مرتبط با پست های شما باشد یا هشتگ هایی که توسط کاربران رقیب شما استفاده میشود باشد و همچنین تعدادی هشتگ هم انتخاب کنید که مختص شما و برند کسب و کارتان باشد که با این کار میتوانید در برندسازی کسب و کارتان نیز گامی بردارید.
- تعداد حداکثری که اینستاگرام برای قراردادن هشتگ برای هر پست تعیین کرده ۳۰ هشتگ است که بهتر است از این امکان به طور کامل استفاده کنید در صورتیکه به هشتگ های نامربوطی تبدیل نشود و همچنین مشکلی برای اسپم شدن نداشته باشید. برای نمایش بهتر و حل مشکل اسپم شدن میتوانید بخشی یا تمامی هشتگ ها را در کامنت اول نیز قرار دهید.
- برای انتخاب درست هشتگ ها میتوانید از سایت ها یا سیستم هایی که هشتگ های پربازدید را به نمایش میگذارند استفاده کنید. دو تا از سایت هایی که از هشتگ های فارسی نیز پشتیبانی میکند displaypurposes.com و hashtagify می باشند.
- قبل از اینکه هشتگ ها را در پست هایتان قرار دهید آنها را در قسمت سرچ اپلیکیشن اینستاگرام جستجو کنید و میتوانید حتی چندین هشتگ های مرتبط با هشتگ شما را نیز ببنید و تعداد کاربرانی که از آن هشتگ ها استفاده کرده اند را نیز میتوان متوجه شد.
-
- در انتخاب هشتگها در نظر داشته باشید که از هشتگ هایی که در میان لفظ و محاوره مردم استفاده میشود استفاده میکنید نه کلمات تخصصی. و از هشتگ های تکراری استفاده کنید تا خود را در ذهن مخاطبان در یک موضوع خاص اثبات کنید.
- از هشتگ های بسیار طولانی استفاده نکنید و اگر متن شما از چند کلمه تشکیل میشود با _ آنها را به هم ربط دهید به جای فاصله و نقطه چون باعث اجرا نشدن آن هشتگ میشود.
در پایان توجه کنید که در آپدیت های جدید اینستاگرام میتوان از هشتگ ها در استوری ها نیز استفاده کنید و میتوانید در قسمت استوری نیز از هشتگ پربازدید استفاده کنید ولی نه به تعداد خیلی زیاد چون اصولاً برای این کار ایجاد نشده.
امتیاز شما به این مقاله