راز های پروفایل اینستاگرام|صفحه پروفایل حرفه‌ ای در اینستاگرام

رازهای پروفایل اینستاگرام

رازهای پروفایل در اینستاگرام| صفحه پروفایل حرفه‌ ای در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی قدرتمند برای کسب و کار اینترنتی  است. برای داشتن یک کسب وکار اینستاگرامی داشتن یک حساب کاربر  قدم اول کار است و هر حساب کاربری در اینستاگرام دارای یک صفحه پروفایل اینستاگرام است که نشان دهنده مشخصات کاربر و اطلاعات او در اینستاگرام است . صفحه پروفایل اینستاگرام دارای چندین بخش بوده و کاربر می تواند اطلاعات مورد نظر خود را درآن وارد کرده و یا آن را ویرایش و حتی امکان حذف مشخصات خود را دارد. این صفحه مانند فرمی است که شما اطلاعات کاربری خود را در آن پر می کنید. اما هر صفحه پروفایل بیانگر مشخصات شماست که صفحه پروفایل شما در چه راستایی فعالیت می کند حال در زمینه کسب و کار اینستاگرامی که امروزه به عنوان یکی از بهترین کسب و کارهای اینترنتی فعالیت می کند می تواند بیانگر کسب و کار شما و یا به عنوان یک رزومه کاری شما تعریف شود. شما با داشتن پروفایل حرفه ای در اینستاگرام می توانید کسب و کار اینستاگرامی خود را بیمه کنید. پروفایل اینستاگرام نوعی ساختار اکنت شما را می سازد پس در ساخت آن کوشا باشید.

ساختار یک پروفایل حرفه ای اینستاگرام|معرفی ساختار پروفایل اینستاگرام

یک پروفایل اینستاگرام که ساختار اصلی اکنت شما را می سازد باید به تک تک گزینه های آن را بشناسید .با شناخت بیشتر و نحوه ی چطور استفاده از آن می توانید پروفایل حرفه اینستاگرام و در واقع اکنت حرفه ای داشته باشید.حال برای استفاده از آن باید بدانید چه اصول و قواعدی باید رعایت کنید.و چه ترفندهای در آن استفاده می شود. هدف این است با استفاده ی هرچه مفیدتر از این اپلیکیشن به یک حرفه ای تبدیل شوید.ما در اینجا به معرفی کامل ساختار پروفایل اینستاگرام می پردازیم.

صفحه پروفایل اینستاگرام از چه قسمت هایی تشکیل می شود

۱٫شناسه اینستاگرام|آیدی(ID)  اینستاگرام

۲٫عکس پروفایل

۳٫بیوگرافی پیج

۴٫هایلایت استوری

۵٫تم |قالب| نمای صفحه

شناسه اینستاگرام|ID اینستاگرام

شناسه یا نام کاربری به نوع کار و هدف شما در اینستاگرام بستگی دارد. که هدف شما از راه اندازی پیچ چیست. پس نام کاربری خود را با توجه به هدف فعالیت خود در اینستاگرام مشخص می کنید که این به سه اصل از هدف راه اندازی اکنت اینستاگرام شما مشخص می کنید.

  1. برند شخصی: شما میخواهید یک برند با نام خودتان داشته باشید بهتر است نام شخصی خود به طور واضح و بدون ابهام نام گذاری کنید.
  2. برند شرکتی: برای ساخت اکنت یک شرکت بهتر است نام شرکت را بدون ابهام و اسم ساده شرکت را نام گذاری کنید.
  3. ارائه محصول و خدمات: در این قسمت برای نشان دادن محصولات یا هر گونه خدماتی که در کسب وکار اینستاگرامی خود می خواهید نشان دهید بهتر است یک نام برندی برای خود انتخاب کنید.

عکس پروفایل

عکس پروفایل تصویری است که در یک قاب دایره ای که اینستاگرام آن را طراحی کرده است وارد می کنید . عکس پروفایل هم نشان دهنده نوع اکنت و معرفی اکنت شما می باشد و بهتر است در داشتن عکس پروفایل خود دقت لازم را داشته باشید. که در این قسمت میتوانید عکس اضاف و در زمانی که خواستید حذف یا بارگذاری دوباره داشته باشید. اگر عکس پروفایل حرفه ای می خواهید داشته باشید باید  طبق مشخصه قبلی  به نوع اکنت  خود و هدف خود نگاه کنید اگر سازمان یا شرکتی هستید باید لوگوی آن را بارگذاری کنید.و یا اگر برند شخصی هستید می توانید عکس شخصی خود را وارد نمایید.

اسم یا لقب شما

اسم یا لقب شما  بیانگر معرفی شما بطور رسمی است. برای اینکه لقب خود را معرفی کنید باید یک سری اصول را رعایت فرمایید که این اصول را به عنوان ترفندهای اینستاگرامی می شناسند.

  1. از شکلک یا اموجی ها استفاده نکنید.
  2. حتما اسم یا لقب خود را فارسی وارد کنید تا نوع فعالیت کسب و کار شما را در ایران معرفی کند و این خود یک امتیاز مثبت و یک ترفند اینستاگرامی محسوب می شود.
  3. در این بخش باید یک عنوان کوتاه میتوانیم شغل یا مهارت خود را بیان کنیم .این بخش برای نوشتن های طولانی و توضیحات طراحی نشده است در نوشتن عنوان کسب و کار خود دقت لازم را داشته باشید.

بیوگرافی یا bio اینستاگرام

در بیوگرافی اینستاگرام  شما میتوانید اندازه کارکتری که اینستاگرام تعیین کرده است جملاتی بنویسید و خود را در آن معرفی کنید به طور کامل تر ازبخش لقب است. در این بخش شما میتوانید بیان کنید کسب و کار شما برای چه کاری راه اندازی شده و چه مشکلی را حل  میکند و یا میتوانید بگویید چه نیاز هایی از مردم را رفع می کنید. همچنین میتانید دستاوردهایی که دارید را به طور خلاصه بیان کنید به عنوان مثال نام شغل مورد نظر خود یا کارهایی که می توانید انجام دهید را معرفی کنید.و در این بخش میتوانید از اموجی ها حتی برای معرفی کسب و کارتان در کنار مطلب  بگذارید. در این بخش سعی کنید بیو ساده و بدون ابهام داشته باشید تا بتوانید کسب وکار خوبی داشته باشید. توجه داشته باشید یکی از تاثیرگزارترین ابزار در موفقیت اینستاگرام می تواند بیو حرفی باشد اگر آن را رسمی و بدون ابهام معرفی کنید میتوانید بازخورد خوبی داشته باشید. چرا که کاربران اینستاگرامی در وهله اول بیو اینستاگرامی شما را نگاه میکند تا با نوع فعالیت شما در اینستاگرام آشنا شود.

هایلایت استوری| هایلایت حرفه ای اینستاگرام داشته باشیم

هایلایت ها دسته بندی استوری های ما بر اساس هدفی که ما استوری میگذاریم ساخته می شود. هایلایت ها نوعی دسته بندی که شما میخواهید ساخته می شوند. برای انتخاب هایلایت ها باید نوع کسب و کار را ببینیم . و برای دسته بندی هایلایت ها دقت لازم را داشته باشیم. باید برای دسته بندی استوریها یک سری نکات را توجه داشته باشیم.

  1. کاور هایلایت را بسازیم. در این بخش باید سعی کنیم با توجه به نوع کسب و کار اینستاگرامی خود کاور استوری ها را بسازیم و سعی کنیم کاورها تم یکدست داشته باشد.
  2. در کاور استوری ها میتوانید خودتان را در چند استوری معرفی کنید تا مخاطب را با نوع فعالیت خود بیشتر آشنا سازید.
  3. رضایت مشتری و تماس با ما و چندی از نمونه کارها را در این بخش میتوانید اعتماد مشتری را جلب سازید. چرا که شما تجربه کاری خود و نمونه کارها را میتوانید به نمایش بگذارید.وکاربر می تواند از تجربه دیگر مشتریان هم استفاده کند.

این بخش ها در ساخت اکنت شما بسیار تاثیر گذارند که میتواند نوع فعالیت شما را در اینستاگرام معرفی کند. پروفایل اینستاگرام ساختار اصلی پیج شماست که شما با رعایت اصول و ترفندهایی که ما در اختیار شما قرار میدهیم میتوانید پروفایل حرفه ای خود را در کسب و کار اینستاگرامی خود داشته باشید.

ساخت عکس پروفایل

عکس پروفایل

در قسمت قبل ما با ساختار صفحه پروفایل اکنت اینستاگرام آشنا شدیم و یکسری ترفند ها را به شما توضیح دادیم. حال میخواهیم برای عکس پروفایل خود یک عکس خوب و ادیت شده داشته باشیم . که عکس پروفایل یکی از بهترین ابزار برای معرفی پیج ما است.

در این بخش ما نرم افزار pixArt که درسیستم عامل های موبایل وجود دارد و شما با دانلود آن میتوانید ادیت های خوبی از عکس های پروفایل خود داشته باشید.

0

مدیر کل

کارشناس ارشد IT . محقق و مدرس سئو ، دیجیتال مارکتینگ ، توسعه دهنده جوملا ، علاقه مند به آموزش در حوزه راه اندازی کسب و کار اینترنتی . در حال حاضر مدیر وب سایت دیتادیزاین هستم.


در شبکه های اجتماعی
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

شما میتوانید برای وارد کردن لینک و کدهایHTML از تگ های زیر استفاده کنید : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>