لوگوی دیتادیزاین

Menu
Yendif Video Share - Search
Search - SP Page Builder
Search - TLP Team Pro
Search - K2
Search - joominasearch
جستجو -مجموعه ها
جستجو - تماس ها
جستجو - محتوا
جستجو - خبرخوان ها
Search - RSTickets! Pro Knowledgebase
جستجو - برچسب ها

برترین و قابل اعتمادترین وب‌سایت ایرانی پشتیبانی جوملا و البته فروش و دانلود افزونه‌ جوملا را در این مقاله معرفی می‌کنیم و به تحلیل این وب‌سایت‌ها می‌پردازیم تا شما کاربران سیستم مدیریت محتوای جوملا در ساخت و طراحی وب‌سایت‌هایتان بهترین سرویس‌دهنده‌ها را داشته باشید و از پشتیبانی جوملا بهره ببرید و درعین‌حال امنیت سایت‌هایتان ازنظر افزونه‌های مخرب حفظ شود.

در ایران مدتی است که استفاده از جوملا بسیار جاافتاده و روزبه‌روز در حال افزایش است و جای خود را میان وب مستران بازکرده، با انعطاف‌پذیری بسیار بالایی که جوملا دارد و می‌توان با آن انواع سایت‌های ساده مثل سایت‌های شرکتی، تفریحی، خبری، دانلودی را راه‌اندازی کرد و البته با امکانات بسیار زیاد و افزونه‌های بسیار قدرتمندی که دارد می‌توان انواع وب‌سایت بسیار پیچیده مانند انواع فروشگاه‌های اینترنتی جوملایی ، سایت آگهی جوملا، سایت اشتراک‌گذاری ویدئو جوملایی و سایت‌های بسیار پیچیده و هر آنچه به فکرتان برسد را طراحی کرد ازاین‌رو جوملا این روزها دارای بازار بسیار داغ و پر از خبرهای جدید است، به همین جهت تصمیم داریم 5 سایت برتر ازنظر پشتیبانی جوملا ، ارائه خدمات جوملا ، فروش و انتشار افزونه جوملا که سال 96 توانستند در صدر باقی بمانند و هم‌اکنون در ابتدای پاییز 97 پیشتاز خدمات‌دهی می‌باشند را بر اساس معیارهای مشخصی تعیین و معرفی کنیم.

در این مطلب وب سایت‌ها بر اساس پشتیبانی و پاسخ‌گویی سریع، راحتی ارتباط با کارشناس، خلاقیت، نوآوری، میزان بازدید، تجربه کاربری، تجربه خرید، نحوه بازاریابی و موارد تخصصی دیگر تا حدی که امکان بررسی آنها وجود داشته باشد مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و بر اساس رتبه‌ای که به‌دست آورده‌اند منتشرشده‌اند. شایان‌ذکر است که سایت‌ها بر اساس معیارهای مطرح‌شده رتبه‌بندی شده‌اند و سعی می‌شود در مورد هر سایت مزایا و معایب بررسی‌شده مطرح شوند تا بتوان به کیفیت و نحوه مقایسه فروشگاه‌ها نگرش بهتری پیدا کنیم، در ادامه وب‌سایت های پشتیبان جوملا و فروشنده افزونه‌های جوملا را معرفی می‌کنیم و به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

سلام و عرض ادب خدمت دوستان خوبم و کاربران عزیز امیدوارم شاد و پرانرژی باشید .در این مقاله طولانی به نصب و راه اندازی و تمامی آموزش ها و نکات ریز  افزونه ساخت سایت های مدیریت آگهی DJ-Classifieds به صورت کامل میپردازیم . قابل ذکر است این مقاله کاملا تخصصی میباشد و در صورت مطالعه این مقاله میتوانید تمام نکات مربوط به این افزونه پر کاربر را مطالعه نمایید . شما میتوانید افزونه مدیریت آگهی DJ-Classifieds را از همین لینک دانلود نمایید و کار را با آموزش ما دنبال کنید. لازم به ذکر است به دلیل طولانی بودن این مقاله ما مقاله را به چند قسمت تقسیم میکنیم و هر قسمت را به مدت هر 3 روز روی همین صفحه انتشار میدهیم و به ادامه ی مطلب قبل اضافه میکنیم پس این مطلب را دنبال کنید چون هر 3 روز یکبار آپدیت میشود امیدوارم از این آموزش لذت ببرید

نمایش خطا جوملا چیست ؟
نمایش خطا یکی از مهمترین امکانات جوملا میباشد که باعث میشود سایت شما در صورت عدم بارگذاری کامل یا هنگام مواجهه با صفحه سفید خطای موجود را نمایش دهد تا برای رفع آن اقدام نمایید . یکی از مهمترین مشکلات کاربران نحوه فعال و غیر فعال کردن نمایش خطا در جوملا میباشد ، گاهی نیاز دارید بدانید چه خطایی در سایت پیش آمده تا عیب یابی لازم را داشته باشید و براساس خطای نمایش داده شده مشکل را رفع نمایید و گاهی نیاز دارید خطا هایی که در صفحه مهم نمیباشند را نمایش ندهید در ادامه آموزش نحوه فعال و غیر فعال کردن نمایش خطا را مشاهده خواهید نمود
توجه داشته باشید تمامی خطا هایی که در سایت مشاهده میکنید مهم نیستند و مهمترین خطایی که عامل غیر فعال شدن سایت میشود خطای Fatal Error میباشد

مسیر کلی فعال و یا غیر فعال کردن نمایش خطا جوملا به صورت زیر است :
مدیریت جوملا > تنظیمات کلی > سربرگ سرور > نمایش خطا > هیچ > ذخیره

ابتدا منو سیستم را در مدیریت جوملا باز نمایید و گزینه تنظیمات کلی را انتخاب نمایید

نمایش ارور جوملا 1

 

پس از باز شدن صفحه مورد نظر سربرگ سرور را انتخاب نمایید و ر این سربرگ گزینه نمایش خطا را میتوانید انتخاب نمایید که در چه حالتی باشد

نمایش خطا جوملا 3

سیستم پیش فرض

    • این گزینه براساس تنظیمات سرور شما میباشد ، در صورتیکه بروی سرور نمایش خطا فعال باشد نمایش خطای جوملا هم فعال و در صورتیکه نمایش خطا در سرور خاموش شود در جوملا نیز خاموش میشود

هیچ

    • این گزینه نمایش خطا را خاموش میکند و هیچ خطایی در سایت نمایش داده نمیشود این گزینه بهترین انتخاب برای عدم نمایش خطاهای زیر میباشد
      Strict Standards
      Warning
      Notice

حداکثر

  • این گزینه نمایش خطا را فعال میکند و باعث میشود خطایی که در صفحه دارید قابل روئیت باشد ، البته باید نمایش خطا بروی سرور نیز روشن باشد / این گزینه بهترین انتخاب برای زمانی است که
    1 - اجرای سایت شما با صفحه سفید همراه است
    2 - سایت به صورت ناقص بارگذاری میشود   
    خاموش یا روشن کردن نمایش خطا در جوملا - 5.0 out of 5
    based on 10 votes
     
    منبع : پی سی تمپلیت      /     اطلاح و بازنویسی : دیتادیزاین

همانطور که میدانید یکی از راه های بازاریابی اینترنتی ایمیل مارکتینگ است ، تنها راهی که از ابتدا وحود داشته و هنوز هم در حال استفاده گسترده میباشد و هیچ وقت قدیمی نمیشود و از بین نمیرود . همه ی شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها روزگاری جای خود را به دیگری میدهند و ارزش خود را از دست میدهند اما ایمیل مارکتینگ ( Email Marketing ) اینگونه نیست و هیچ وقت از مد نمی افتد و جایگزینی نخواهد داشت.اما به دست آوردن لیست ایمیل های فعال و بدرد بخور در هر حرفه ای همیشه سخت بوده و هزینه های زیادی را به همراه داشته.امروز قصد معرفی و آموزش راه اندازی افزونه ای را برای شما عزیزان داریم که با استفاده از آن براحتی میتوانید لیست بزرگ و فعالی از کاربران مخصوص سایت خودتان را به دست آورید و ذخیره کنید و با استفاده از آن ها به ایمیل مارکتینگ بپردازید ، محصولاتتان را با استفاده ار ایمیل به مشتریهای قبلی سایتتان معرفی کنید و فروشتان را بالا ببرید.اما چاره چیست ؟ اگر میخواهید ایمیل کاربران خود را جمع آوری کنید بهترین گزینه قرار دادن فایل هایی در سایتتان برای دانلود میباشد البته با استفاده از سیستمی که به جای دریافت پول ، ایمیل کاربران را دریافت کند و سپس لینک دانلود فایل را نمایش دهد . افزونه دانلود در ازای ایمیل برای جوملا نام افزونه ای است که این امکان را به شما میدهد افزونه OS Download Pro یک سیستم مدیریت دانلود حرفه ای برای جوملا است و امکانات بسیاری دارد.در این آموزش، شما نحوه سفارشی سازی OSDownloads را برای درخواست یک نام کاربری و آدرس ایمیل در هنگام دانلود یک فایل را یاد خواهید گرفت.

در حالت عادی ارتقای وبسایت جوملایی از جوملا 2.5 به 3 و یا نصب افزونه های قدیمی بر روی جوملا 3 ،  باعث پیش آمدن خطای Fatal error: Class 'JFolder' not found می شود که در این مطلب کوناه راه حل رفع آن را به شما دوستان عزیز آموزش خواهیم داد.

برخی موارد مشاهده شده که در منو و ماژول فرم تماس بعد از تکمیل فرم و کلیک بر روی دکمه ارسال با صفحه ی خطای Invalid address روبرو می شوید.در این مطلب و روش های حل این مسئله را در جوملا مرور میکنیم .

مسئله وقت گیر برای هر کاربر جوملا و یا حتی یک توسعه دهنده جوملا سفارشی کردن ظاهر و جریان یک وب سایت با توجه به خواسته های مشتری و درخواست های فردی نسبت به نوع کسب و کار است . به  وجود آمد quix به این دلیل بود که بر این مشکلات غلبه شود و محیطی راحت تر ، جذاب تر و دور از پیچیدگی برای کاربران جوملا فراهم شود ، در حالی که چندین افزونه «سازنده صفحه» وجود دارد  سعی شده افزونه ساخت صفحات جوملا quix pagebuilder از بهترین های آن ها هم بهتر باشد.

غول بزرگ جستجوی جهان یعنی گوگل با آپدیت الگوریتم طرح بندی گوگل یا لایه بندی به نام انگلیسی : ( Page Layout Algorithm ) ، در اصل به مدیران سایت ها و وب مسترها هشدار داد که از تبلیغات زیاد در سایت جلوگیری کنند و کمی بیشتر به کاربران و محتوا اهمیت دهند . اما گوگل از این الگوریتم یک هدف دارد که به محتوای سایت خود نسبت به تبلیغات ، بیشتر اهمیت بدهید ،کاری انجام دهید که کاربران جذب محتوای شما بشوند و وقت بیشتری را در سایت شما بگذرانند.

حتما بسیار زیاد برایتان پیش آمده که کلمه یا جمله ای را در گوگل جستجو کرده اید و بعد از نمایش لیست جستجو و ورود به بسیاری از سایت ها شاهد شلوغی بیش از حد سایت ها میباشیم و باید زمانی رو فقط صرف این موضوع کنیم تا بتونیم مطلب موردنظرمون رو تو اون همه شلوغی تبلیغات پیدا کنیم.واقعا بیایم و خودمون رو جای کاربران بزاریم : وقتی من وارد یک سایت میشم که کلی تبلیغات بزرگ و کوچک جلوم باز میشه مثل تبلیغات های چشمک زن و پاپ آپ، خوب خیلی اذیتم میکنه و در اکثر موارد سایت رو بلافاصله میبندم حتی اگر محتوای مفیدی هم داشته باشه .

اما با به وجود اومدن و آپدیت الگوریتم page layot گوگل دیگه کم کم باید شاهد این باشیم که این تبلیغات مزاحم و آزار دهنده از سطح وبسایت ها پاک بشن چون در صورت حذف نکردن این تبلیغات با جریمه سنگین گوگل مواجه میشوند.

نمونه تبلیغات آزاردهنده

دلیل اصلی به وجود آمدن این الگوریتم کاربران بودند !  عده ی بسیار زیادی از کاربران اینترنت وقتی مثل ما به سایت ها مراجعه میکردند با یک صفحه ی دور از انتظار مواجه میشدند، به جای این که وقتی سایت را باز میکنند متن و مقاله دلخواه خود را ببینند با انبوهی از بنرهای تبلیغاتی پر زرق و برق و تعداد بسیار زیادی لینک مواجه میشدند که هیچ ربطی به تبلیغ نداشتند و فقط جهت بازاریابی یا منحرف کردن ذهن کاربران از موضوعی که برای اون به سایت سر زدند به سمت محصولاتشان بودند بعد از مدتی که بسیاری از سایت ها این روند را پیش گرفتند و این موارد تبلیغاتی همه گیر شد، کاربران خسته شدند و کمپین هایی تشکیل دادند تا جلوی این کار را بگیرند و یکی از این کمپین ها شکایت از این سایت ها نزد گوگل بود.

فکر میکنم حالا دلیل نوشته شدن این الگوریتم را بهتر درک کنید.

قابل ذکر است این الگوریتم در سایت هایی که تبلیغات بسیار زیادی ندارند ، هیچگونه تاثیری نخواهد گذاشت ، چون بالاخره تبلیغات یکی از اصول و روش های تجارت الکترونیک می باشد، هدف گوگل این است : زمانی که کاربر وارد سایت شما می شود بدون هیچگونه تکان دادن اسکرول (scrolling) محتوای شما را مشاهده کند، ببینید تمام هدف گوگل راحت بودن کاربران است و حتی شرکت عظیم گوگل هم از این امر پیروی کهده تا به اینجا رسیده اما واقعا درک نمیکنم چرا برخی از سایت ها فقط میخواهند از راه تبلیغات ، البته از نوع تبلیغات اضافی و کسل کننده پول در بیاورند پس بیاییم و تبلیغات اضافی رو از سایت هامون حذف کنیم و به کاربرها اهمیت بیشتری بدیم و چینش سایت رو طوری انجام بدیم که بتونیم کاربران رو راضی کنیم اینطوری هم رضایت گوگل و هم رضایت کاربران رو بدست میاریم و تو کسب و کارمون هم پیشرفت میکنیم.

اگر سایت شما هم دارای تبلیغات بسیار زیاد و بزرگی در اول صفحه می باشد ، سعی کنید تا زمانیکه خزنده گوگل وارد سایت شما می شود ، آن را اصلاح کنید در غیر اینصورت گوگل ، شما را جریمه ی سنگینی میکند که با هزینه های زیاد باید جبرانش کنید و شاید هم اصلا قابل جبران نباشه.

البته راه هایی هم برای دور زدن این الگوریتم نیز وجود دارد : اسلایدر ها مورد هدف این الگوریتم نیست اسلایدر ها و عناصری که با استفاده از جاوا اسکریپت ایجاد شوند ، گوگل آن ها را مورد تاثیر قرار نخواهد داد ، به عبارتی دیگر Page Layout Algorithm کاری به کار جاوا اسکریپ ندارد این را هم بدانید که گوگل اعلام کرده است که از بین هر 100 سایت ، 1 سایت مورد هجوم این الگوریتم قرار گرفته است.

به هر حال ، گوگل از شما رعایت عناصری را می خواهد که بهتر است بهش عمل کنید .البته که تبلیغات نوعی از درآمد است پس به راحتی تبلیغات در سایتتان قرار دهید ولی زیاده روی نکنید . با رعایت مسایل بالا سئو سایت شما بهتر و بهتر میشود

امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید، لطفا نظراتتون رو برای ما اسال کنید و به ما بگید دوست دارید در چه موردی اطلاعات کسب کنید ؟ مطرح کنید ما حتما آموزش هایی رو برای شما دوست و کاربر عزیز در نظر میگیریم.

در این مقاله به صورت اختصاری به عوامل افزایش سرعت سایت و تاثیر آن در سئو میپردازیم. در مقالات قبلی روش های (  چک کردن عوامل دخیل در سرعت سایت ) را نیز بررسی و معرفی کردیم.

پست‌های لیست شده بسازید و در عنوان آن ها از عدد استفاده کنید. مثال : (10 نکته برتر سئو)

این موضوع ثابت شده که قرار دادن عدد در عنوان مقالات وب سایت این توانایی رو داره که کاربران رو ترغیب کنه روی لینک ها کلیک کنند و در جذب کلیک‌های بیشتر مؤثر باشه. این یک واقیت هست که کاربران نمیتونند در مقابل عناوین عدد دار مقاومت کنند.

اما آیا دلیلش رو میدونید ؟

صفحه1 از6