لوگوی دیتادیزاین

Menu

موقعیت شما در سایت

Search - TLP Team Pro
Search - K2
Search - joominasearch
جستجو -مجموعه ها
جستجو - تماس ها
جستجو - محتوا
جستجو - خبرخوان ها
Search - RSTickets! Pro Knowledgebase
جستجو - برچسب ها
آموزش سئو (بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو) SEO

آموزش سئو (بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو) SEO (4)

چگونگی تحقیق در مورد کلمات کلیدی (قسمت چهارم)

هرشخصی رویکرد و فرآیند خودش را برای  جستجوی کلید واژه ها دارد و شما باید کلماتی را پیدا کنید که به کارتان بیاید . ولی مهمترین موضوع در جستجوی کلیدواژه فراموش کردن خودتان و کسب و کارتان است.

برنامه تحقیقاتی در مورد کلمات کلیدی (قسمت سوم)

چرا شما به یک برنامه تحقیقاتی در مورد کلمات کلیدی نیاز دارید ؟

قبل از اینکه وب سایت خود را بهینه سازی کنیم باید بدانیم که دقیقا چه قسمت ها و چه مواردی را میخواهیم بهینه سازی نماییم.

پیدا کردن کلید واژه های درست برای تمرکز بر اهداف سئو دشوار است ولی خوشبختانه داده های زیادی وجود دارد که ما میتوانیم از آن برای جستجوی کلید واژه ها استفاده کنیم.

کلید واژه ها در اصل چیزی است که جستجو کنندگان در موتور های جستجو قرار میدهند .موتور های جستجو مثل گوگل مرتبط ترین نتایج را برای کوئری مورد جستجوی شما و هر آنچه در آن مورد وجود دارد در تمامی محتویات موجود در اینترنت پیدا میکنند ولی باید به یاد داشته باشید که موتورهای جستجو به سختی میتوانند مقوله مورد جستجوی کاربر را درک کنند جز اینکه شما به خوبی آنرا مطرح کرده باشید.

انتظارات از کمپین سئو و زمان لازم برای سئو (قسمت دوم)

بهینه سازی موتورهای جستجو نیاز به تلاش و صبوری بسیاری دارد در این دوره قصد داریم که به چگونگی استفاده از سئو بپردازیم ولی پیش از شروع باید انتظارات خود را مشخص کنیم . سئو کمی با استراتژی های دیگر بازرگانی متفاوت است و درک این تفاوت ها میتواند به ما کمک کند تا یک کمپین سئوی موفق راه اندازی کنیم.

بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو چیست ؟ (جلسه اول)

این موضوع که هر چه بیشتر در معرض دید موتورهای جستجو باشید بازدیدکنندگان بیشتری جذب میکنید امری کاملا بدیهی است.

موتورهای جستجو سعی میکنند محتویات موجود در اینترنت را پیدا و درک کنند و سپس نتایج معتبر و مرتبط را بر اساس عبارت جستجو شده به کاربر نمایش دهند.