لوگوی دیتادیزاین

Menu
Search - TLP Team Pro
Search - K2
Search - joominasearch
جستجو -مجموعه ها
جستجو - تماس ها
جستجو - محتوا
جستجو - خبرخوان ها
Search - RSTickets! Pro Knowledgebase
جستجو - برچسب ها
آموزش شبکه های اجتماعی

آموزش شبکه های اجتماعی (9)

بدون شک تلگرام یکی از پر مخاطب ترین شبکه های اجتماعی پیام رسان در ایران است. کمتر کسی را میتوان دید که گوشی هوشمند دارد و از این اپلیکیشن پیام رسان محبوب بی بهره است. با وجود مخاطبان زیادی که تلگرام در کشور ما به خود اختصاص داده است فرصت های زیادی برای کسب درآمد از تلگرام برای مردم بوجود آمده است. شاید خیلی از دوستان فکر کنند کسب درآمد از تلگرام فقط از طریق کانال های چندین  هزار نفری امکان پذیر است ولی واقعا اینطور نیست! در این مقاله همراه من باشید تا ایده های نابی را برای راه اندازی کانال تلگرامی و کسب درآمد از طریق تلگرام را به شما معرفی کنم.

امروزه دیگر کسی نیست که حداقل نام یکی از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، توییتر ، فیسبوک و تلگرام را نشنیده باشد. در تمامی شبکه های اجتماعی همانند اینستاگرام استفاده از هشتگ بسیار پرکاربرد شده است. در توییتر نیز میتوان از هشتگ استفاده کرد که به دو نوع کلی میتوان تقسیم کرد :

توییتر ( Twitter ) یکی از شبکه های اجتماعی معروف در دنیا است که میتوان در آن با جملات کوتاه یک پیام منتشر کرد تا همه مخاطبین آن را ببینند. همچنین میتوانید با دنبال کردن افراد مشهور و خبرگزاری ها در توییتر از آخرین توییت ها مطلع شوید. برای اینکه یک سایت بتواند در صدر جستجو ها باشد باید توییتر را در برنامه های سئو خود بگنجاند زیرا یک از پربازدید ترین شبکه های اجتماعی در جهان توییتر است و سیگنال هایی که از این شبکه برای سئو سایت میتوان گرفت را هرگز نباید نادیده گرفت به علاوه این شبکه بستر خوبی برای تبلیغات سایت در شبکه های اجتماعی است که نباید از این موضوع قافل شد در ادامه با آموزش تصویری ثبت نام در Twitter همراه باشید.

دیتادیزاین _ در شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از قابلیت هایی که باعث دیده شدن بیشتر مطالب و پست های شما می‌شود انتخاب هشتگ ها می‌باشند علاوه بر آن باعث بالارفتن تعداد Like و Followers نیز می شود. در نسخه های آپدیت شده اینستاگرام قابلیتی برای دنبال کردن هشتگ ها نیز قرار داده شده که بر اهمیت هشتگ ها در اینستاگرام افزوده شده است. در این مطلب به قراردادن بهینه‌ی هشتگ ها در پست ها میپردازیم.

دیتادیزاین _ تلگرام به عنوان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی با تعداد کاربران بالا در میان مردم بسیار فراگیر شده است و روزانه اطلاعات و پیام های شخصی و عمومی زیادی به انتشار گذاشته می‌شود. امنیت هر کاربر از اطلاعات شخصی خود در فضای مجازی از مهمترین و شاید کمترین خواسته هایی است که می‌توان از اپلیکیشن و شرکت های سازنده و پشتیبانی آن داشت. در این مطلب به بررسی ترفندهایی که مانع از هک شدن اکانت در شبکه اجتماعی تلگرام می‌شود ، پرداخته‌ایم.

دیتادیزاین _امروزه اینستاگرام از محبوب ترین شبکه های اجتماعی ایران و جهان است. تعداد کاربران بالای آن باعث شده که کاربران تبلیغات برندهای خود و همچنین فعالیت های شخصی و اجتماعی خود را به اشتراک بگذارند و از مواردی که در دیده شدن صفحه ی اینستاگرام شما می‌شود تعداد دنبال کنندگان و لایک های هر پست شما می‌باشد. اینستاگرام تقریباً 700 میلیون کاربر فعال دارد و روزانه تقریبا 95 میلیون پست به انتشار می‌رود و روزانه درکل 3.5 میلیارد ، پست ها لایک می‌شوند. این آمار از ترافیک بالای این شبکه اجتماعی حکایت دارد.

شبکه اجتماعی اینستاگرام محیطی است که بیشتر برپایه ارسال تصاویر و ویدئو ها بنا شده است. البته در اینستاگرام میتوان با دیگران به گفت و گو پرداخت و گروه تشکیل داد ولی این شبکه اجتماعی بیشتر برپایه عکس و فیلم است. برای استفاده از این شبکه به دو صورت میتوان دسترسی داشت : 1) نصب اپلیکیشن اینستاگرام  2) استفاده از سایت اینستاگرام که نشانی آن    www.instagram.com   است. برای استفاده باید یک اکانت کاربری داشته باشید.

دیتادیزاین _ در مباحث گذشته به اهمیت و تاثیر شبکه های اجتماعی در بهینه سازی سایت صحبت کردیم. ولی استفاده و کارکرد درست از شبکه های اجتماعی خود شامل موارد و نکات متعددی می شود که ما در این مطلب به بررسی تعداد پست های استاندارد هر شبکه ی اجتماعی و بهترین زمان انتشار آن ها میپردازیم.

در این آموزش به نکات تبلیغ در اینستاگرام میپردازیم. هنگامی که میخواهیم در اینستاگرام تبلیغ کنیم باید هدفمند باشد به این معنا که مثلا تبلیغ کردن در هر پیجی یا قرار نگرفتن لینک ما ممکن است نتیجه دلخواه را ندهد. برای این که به نتیجه دلخواه برسیم باید بعضی نکات را رعایت کنیم.