لوگوی دیتادیزاین

Menu
Yendif Video Share - Search
HikaShop categories search plugin
HikaShop products search plugin
Search - SP Page Builder
Search - TLP Team Pro
Search - K2
Search - joominasearch
جستجو -مجموعه ها
جستجو - تماس ها
جستجو - محتوا
جستجو - خبرخوان ها
Search - RSTickets! Pro Knowledgebase
جستجو - برچسب ها

برندینگ و تبلیغات

تبلیغات

تبلیغات به ترویج و ترفیع برند یا کسب و کار می پردازد.تبلیغات شامل پخش کردن اخبار و اطلاعات بین مخاطبین به منظور ایجاد آگاهی در رابطه با کسب و کار، محصول و خدمات شما می باشد. به عبارت دیگر تبلیغات عبارت از ترویج و ترفیع عمومی یک پیام در ازاء پرداخت مبلغی معین توسط یک کسب و کار شناخته شده با هدف فروش به مشتریان موجود و بالقوه است. تبلیغات شامل قرار دادن انواع مختلف تبلیغ در رسانه هایی از قبیل تلویزیون، رادیو، اینترنت، نشریات چاپی، بیلبورد ها، ارسال مستقیم محتوا از طریق پست و . . . به منظور دستیابی و برقراری ارتباط با یک جمعیت هدف می باشد.

انواع تبلیغات :   1) شبکه های اجتماعی  2) وب سایت ها   3) تبلیغات کلیکی گوگل

 

تبلیغات در شبکه ای اجتماعی :

امروزه کمتر کسی وجود دارد که حداقل نام یکی از شبکه های اجتماعی مانند: اینستاگرام ، تلگرام ، فیسبوک و..... را نشنیده باشد. ازاین رو بدلیل اهمیت شبکه های اجتماعی و گذراندن وقت بیشتر افراد در این حوزه اگر از این جامعه بزرگ قافل شویم یک اشتباه بزرگ انجام داده ایم و از رقبای خود جا میمانیم.

برای استفاده از شبکه های اجتماعی معروف در ایران مانند: اینستاگرام و تلگرام کافیست یک اکانت کاربری در این شبکه ها ایجاد کنیم که این کار به صورت رایگان میباشد. حال سوال اینجاست که ما چگونه در این شبکه ها به مشترین خود دست پیدا کنیم و بتوانیم از این طریق کسب در آمد کنیم؟

برای استفاده تجاری درست از اینستاگرام و تلگرام باید به متخصصین مربوطه مراجعه نمایید تا بتوانید در بازه زمانی کوتاهی به درآمد چند برابر برسید.

متخصصیص دیتادیزاین با انجام پروژه های متفاوتی و با داشتن تجارب در زمینه های مختلف به شما برای رسیدن به هدف خود در شبکه های اجتماعی یاری میکنند.

تبلیغات در اینستاگرام :

همانگونه که گفته شد اینستاگرام یکی از بزرگ ترین شبکه اجتماعی در ایران میباشد. راه های زیادی برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام وجود دارد. در اینجا بطور مختصر به چند نکته اشاره شده است، برای آگاهی بیشتر و ایجاد یک اکانت پربازده به کتاب   شبکه پول دار من   مراجعه نمایید.

اولین نکته در این مورد این است که باید اکانت شما دارای فالوور های زیادی باشد که زمانی یک محصول را در پیچ خود منتشر می کنید افراد زیادی آن محصول را ببینند.

تعرفه ( قیمت ) خرید فالوور های اینستاگرام

خرید فالوور فیک ( غیر واقعی ) اینستاگرام  هر 1000 فالوور = 1k   بعلاوه 200 فالوور فیک  مجموعا    قیمت 15000 تومان

خرید فالوور واقعی ایرانی اینستاگرام  هر 1000 فالوور = 1k  بعلاوه 200 فالوور واقعی ایرانی  مجموعا  قیمت 30000 تومان

 

تذکری که باید در اینجا بدهم این است که هنگامی شما مثلا   10k فالوور دارید، تعداد لایک ( like ) در در پست حداقل باید 800 تا باشد.

 تعرفه ( قیمت ) خرید لایک های ایرانی اینستاگرام

 هر 1000 لایک = 1k بعلاوه 200 لایک  مجموعا  قیمت 7000 تومان

همچین یکی دیگر از راه های جلب فالوور ها به ماندن در پیچ شما وجود کامنت ( پاسخ ) در زیر پست ها می باشد.

تعرفه ( قیمت ) خرید کامنت های اینستاگرام 

 هر 20 کامنت  قیمت 5000 تومان

دومین نکته در تبلیغات اینستاگرام استفاده درست و به جای هشتگ  #  است که باعث میشود شما بهتر در اینستاگرام دیده شوید.

 

برای درک بهتر روش های تبلیغ و نکات آن به مقاله  روش های تبلیغ در اینستاگرام   مراجعه نمایید.

کمپین های تبلیغاتی در اینستاگرام

یکی دیگر از کارهایی که میشود برای تبلیغ در اینستاگرام انجام داد برگزاری کمپین های تبلیغاتی است که در اینگونه کمپین ها محتوایی که تولید می شود هدفمند بوده و به صورت برنامه ریزی شده و با کمک متخصصین سوشیال مارکتینگ ( Social Marketing )   برگذار می شود.

در کمپین های تبلیغاتی کارهایی از قبیل:

جذب فالوور واقعی که پست هایی که گذاشته میشوند را لایک کنند.

گذاشتن پست هایی زیبا و هدفمند که باعث ماندگاری وجذب کاربر می شود.

استفاده از هشتگ های بجا و درست در هر پست

تبلیغ در پیج های دیگر

درست کردن فیلم های تبلیغاتی مختلف

و خیلی کار های دیگر ......

تیم دیتادیزاین با داشتم متخصصین مجرب در این گونه کمپین ها شما را در جهت رسیدن به اهدافتان کمک می کند.

 تعرفه ( قیمت ) کمپین های اینستاگرام

 

 

تبلیغات در وب سایت ها (رپورتاژ آگهی ) :

همان گونه که از اسمش پیداست در سایت های مطرح مکان هایی برای درج تبلیغات وجود دارد که میتوان بنری و یا محصولی از وب سایتمان را در آن ها قرار دهیم البته هزینه این نوع تبلیغات بستگی به مکان تبلیغ و سایت ارائه دهنده آن دارد.

زمانی که از طریق سایت دیتادیزاین برای تبلیغ  در وب سایت ها اقدام نمایید هزینه ای که شما باید بدهید بسیار کاهش می یابد.

 

 

تبلیغات کلیکی در گوگل:

 تبلیغاتی گفته می شود که شما به ازای کلیک مشتریان بر روی تبلیغات شما، هزینه می پردازید.بهترین نوع تبلیغات کلیکی، تبلیغات کلیکی گوگل است البته سایت های ایرانی نیز تبلیغات کلیکی انجام میدهند. اساس کار این است که اینگونه سایت ها با چند سایت معروف به عنوان نشر دهنده و یا تبلیغ گیرندگان قرارداد میبندند. حال مشتریان یک عکس یا نوشته و یا محصول خود را که فکر میکنند بیشترین بازخورد را دارد به سایت های تبلیغ کلیکی میدهند و این سایت ها محصول را به نشردهنده ها برای گذاشتن در سایت خود میدهند. کاربران بامشاهده این گونه محصولات ( بنر های تبلیغاتی  ) در صورت ترغیب شدن بر روی بنر ها کلیک میکنند و وارد سایت مشتریان ( تبلیغ دهنده ) می شوند.

با هر بار کلیک بر روی بنر های تبلیغاتی هزینه ای از شارژ تبلیغ دهنده  کسر می شود و این هزینه بین ناشر و سایت تبلیغ کلیکی تقسیم میشود. برای آنکه بتوان کاربران را به خریدار تبدیل کرد باید سیاست های هدفمند و درستی پیش گرفت وگرنه تنها کاربران وارد سایت میشوند و بدون هیچگونه نتیجه ای خارج میشوند.

برای تبلیغ کلیکی در گوگل و دیگر سایت ها همچنین برای مشاوره و کاربرد درست تبلیغات کلیکی با مشاورین ما تماس بگیرید.

برندینگ

برندینگ با تکیه بر تجربه و تحقیقات زیاد ، مشتریان را در تعامل ها و ارتباطات خود با کسب وکار ، محصولات و خدمات شما یاری میکند تا آنها به هدف هایی که از شما انتظار دارند برسند.در واقع برند یا نام تجاری تنها یک نام یا نماد گرافیکی( Logo ) نبوده و تمامی فعاليت های سازمان در تمامی سطوح مختلف را در بر می گیرد و نهایتا در قالب یک نام تجاری یا Trademark عرضه می گردد.

یکی از مهمترین بخش ها در طراحی برندینگ ، مطالعه دقیق بازار و شناخت ابعاد وجودی سازمان شما در آن بازار خواهد بود ، بدین معنی که پاسخ هایی مناسب برای سوالاتی مانند :

مشتریان این بازار چه تفاوتی برای شما با دیگر رقبایتان قائل هستند ؟

محصولات و یا خدمات شما در چه زمان و یا مکان هایی با مشتریانتان ارتباط برقرار می نماید ؟

مواد و محتوای ایجاد و یا ساخت خدمات و محصولات شما چیست ؟

پاسخ سوالات فوق و تجزیه و تحلیل آنها آغاز فرایند طراحی و برندینگ برای شما خواهد بود ، در این مرحله طرح ابتدایی شخصیت اصلی برند شما به تصویر خواهد آمد .

اولین قدم طراحی لوگو می باشد که شاید این طرح ها ۱۰ ها بار تعویض شوند برای موفقیت بیشتر در طراحی لوگو یک گرافیست با تجربه می تواند بسیار کارآمد باشد.

تیم دیتادیزاین با داشتن تیمی مجرب در امر برندسازی به شما در رسیدن به هدفتان کمک می کند.

به عنوان مثال وقتی بحث خرید اینترنتی میشود اولین سایتی که به ذهن میرسد سایت دیجی کالا است چون این سایت علاوه و بر تبلیغاتی که داشته یک برند سازی خوب انجام داده است. این سایت علاوه بر یک برند سازی خوب خدمات خوبی هم میدهد که باعث شده نام دیجی کالا بر سر زبان ها بیوفتد که این خود یک نوع تبلیغ بی هزینه است.

یک شعار بین مختصصین برند سازی  وجود دارد :

" با برند سازی خوب ، مردم برند شما را میخرند نه محصولات را "

خلاصه ای از کار های برندسازی ( برندینگ )

1) نامگذاری و پیشنهاد نام برند

  • انجام تحقیقاتی در خصوص شرکت رقبا، محصولات، مشتریان و شبکه توزیع
  • تحقیق در خصوص نام های موجود در بازار
  • مطالعات تخصصی در زمینه های روانشناسی، آوا شناسی، معناشناسی
  • خوش آهنگی
  • کوتاه و مختصر
  • اولویت بندی ۳ تا ۵ نام ممتاز جهت ارائه به کارفرما
  • ارجاء به کار گروه طراحی لوگو جهت ارزیابی و اظهار نظر

2) طراحی لوگو و هویت بصری برند

  • طراحی لوگو به صورت تصویری ( لوگوی تصویری )
  • طراحی لوگو به صورت نوشتاری  ( لوگوی نوشتاری )

3) تدوین شعار تبلیغاتی برند

  • تعریف شعار تبلیغاتی
  • ساده و کوتاه
  • لحنی درخور و متناسب با برند
  • برانگیزانندۀ احساس تمایل یا نیاز در مصرف‌کننده
  • به حدی خلاقانه ، متمایز و ساده که به طور ناخودآگاه در ذهن مخاطب حک شود

 این موارد تنها بخشی از کارهای مربوط به برند سازی میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با متخصصین ما تماس بگیرید.

محتوای بیشتر در این بخش: « بهینه سازی و سئو پنل پیامک »

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.