خانه » طراحی سایت » طراحی سایت خشکبار | طراحی سایت فروشگاهی آجیل و خشکبار
۰۴ اسفند ۱۳۹۸

طراحی سایت خشکبار | طراحی سایت فروشگاهی آجیل و خشکبار

طراحی سایت آجیل و خشکبار

یکی از انواع متداول طراحی وبسایت، طراحی سایت فروشگاهی می باشد و دلیل استقبال از این طراحی وب افراد مختلف در مشاغل گوناگون برای معرفی و همچنین عرضه کالا و خدمات خود از طراحی وب سایت استفاده نمایند. آجیل و خشکبار به دلیل ماندگاری، از بیشترین پتانسیل برای فروش در فضای مجازی برخوردار است. پس در واقع، طراحی سایت فروشگاهی آجیل و خشکبار می تواند با معرفی دقیق محصولات گسترده در این طیف از خوراکی ها موفقیت بالایی در فروش ایجاد کند. پس بهتر است از طریق شرکت طراحی سایت در مازندارن ، تهران و شهرستان نسبت به طراحی وب سایت خود اقدام نمایید.

اهمیت طراحی سایت خشکبار در یک نگاه

خشکبار یکی از خوشمزه های موجود در کشور هست که بدون شک هر شخصی خواهان خوردن و مزه کردن آن است که هم در طول روز و هم در مناسبت های خاص مثل یلدا و شب عید به وفور از آن استفاده میشود. خوردن انواع خشکبار به سلامتی بدن کمک بسیاری میکند اما هرچه تازه مصرف شود لذیذتر و بهتر است. اگر در این حیطه مشغول به کار هستید و مغازه ای دارید یا قصد شروع فروش خشکبار را دارید به شما طراحی سایت خشکبار را پیشنهاد می کنیم.
این محصول پرطرفدار ایرانی را خیلی راحت میتوانید از طریق طراحی سایت خشکبار بفروشید و حتی صادر کنید. شک نکنید با طراحی سایت خشکبار افزایش فروش چشمگیری خواهید داشت که در این مقاله مزایای طراحی سایت خشکبار را آورده ایم. اما به طور خلاصه شما با داشتن سایت خشکبار بدون محدودیت زمانی و مکانی در حال سفارش گیری هستید و برایتان همانند قبل داشتن سایت خشکبار، اهمیتی ندارد که در کجای شهر مغازه داشته باشید و دغدغه دیده شدن توسط مشتریان را نخواهید داشت چون با طراحی سایت خشکبار مشتریان شما محدود به منطقه جغرافیایی شما نخواهند بود و از تمام سطح کشور مشتری و فروش خواهید داشت.

طراحی سایت فروشگاهی برای افزایش فروش و همچنین معرفی هرچه بیشتر و بهتر به مشتریان و جامعه هدف محصولات،امری بسیار حیاتی در دنیای مدرن و وابسته به اینترنت امروزی به حساب می آید. از این رو ممکن است با خود بگویید که سایت های فروشگاهی بیشتر در طراحی، نوع مدل و پنل مدیریتی شبیه به یکدیگر هستند اما این یک نقص به شمار نمی رود بلکه مهم نوع طراحی برای محصولات خاصی است که قصد فروش آن را در سایت خود دارید اما اگر به دنبال طراحی سایت خشکبار هستید، باید توجه و ظرافت بیشتری به خرج داد.
زیبایی و گیرا بودن سایت های فروشگاهی و خشکبار یکی از مهم ترین مولفه ها برای جذب مشتری خواهد بود که با انتخاب زیباترین عکس ها و با کیفیت ترین طراحی ها این کار امکان پذیر است.
طراحی سایت خشکبار ظرافت خاصی را می طلبد چرا که خشکبار از آن دسته محصولاتی است که مشتریان به شدت در خرید آن علاوه سلیقه، حساسیت و دقت خاصی را به خرج می دهند و بسیار ریزبینانه در خرید خشکبار عمل می کنند. از این رو، از آنجایی که در خرید آنلاین خشکبار، کاربران نمی توانند به صورت فیزیکی محصولات مورد نظر خود را لمس کنند، می بایست بستری را در این جهت برای جلب اعتماد هرچه بیشتر کاربران ایجاد کنید. طراحی سایت فروشگاهی آجیل و خشکبار به شما این امکان را می دهد که مشتریان ثابت خود را از زحمت آمدن به مغازه خلاص کنید و ازدحام مغازه خود که در هر حال موجب فروش محدودتر می شود را نیز جبران نمایید. به عنوان یک فروشنده معتبر در یک شهر، سایت فروشگاهی به شما این فرصت را می دهد که با قرار دادن تصاویر و معرفی محصولات، مشتریانی عمده یا خرد را از طریق سایت به مشتریان ثابت خود مبدل کنید.

ما در این مقاله ویژگی های مهم طراحی سایت خشکبار را برای شما شرح داده ایم تا بتوانید بهترین طراحی وب سایت خشکبار را داشته باشید.

امکانات طراحی وب سایت خشکبار

امکانات طراحی وب سایت خشکبار

  • مقرون به صرفه بودن

طراحی سایت فروشگاه خشکبار ارزانتر از راه اندازی و دایر نمودن یک فروشگاه فیزیکی می باشد. زیرا نیاز به مکان ندارد و حتی در منزل هم می توان به فروش محصولات مبادرت نمود. همچنین هزینه هایی مانند کارگر، گاز و آب و … حذف می شود. شما در فروشگاه فیزیکی نیاز به ابزارهای تزئینی برای ویترین خود دارید در صورتیکه با طراحی سایت خشکبار بدون این هزینه ها می توانید ویترین فوق العاده رویایی برای فروشگاه خشکبار خود داشته باشید. بنابراین هزینه طراحی سایت خشکبار نسبت به یک فروشگاه فیزیکی بسیار پایین تر است.

  • کاهش هزینه های بازاریابی

طراحی سایت خشکبار می تواند بهتر از سایر ابزارهای رسانه ای، مشتریان را مورد هدف قرار دهد. زیرا مسلما جذب فردی که در اینترنت به دنبال محصولی می گردد بهتر و راحت تر از افرادی هستند که در حال خواندن تراکتی درباره محصولات شما هستند. با طراحی سایت خشکبار هر آنچه که کاربر یا مشتری به آن نیاز خواهد داشت تا بهترین انتخاب را در خرید آنلاین خشکبار کند آورده شده است.

  • گسترش دامنه جغرافیایی

فروشگاه های فیزیکی، مشتریان محدودی دارند و درواقع محدود به اطراف همان محیط جغرافیایی فروشگاه میشود. معمولا مشتریان صرفا از محله خود یا فروشگاه های نزدیک خرید می کنند. یک کسب و کار محلی با طراحی سایت فروشگاه خشکبار برای خود، می تواند محصولاتش را در سراسر کشور و در سطح بین المللی به فروش برساند و مشتریان بیشماری داشته باشد. همچنین تجارت الکترونیک و طراحی سایت خشکبار یک کانال خرید اضافی است که قادر به جذب مشتریانی است که قبلا از شما خریداری نکرده اند و این امر موجب افزایش فروش و درآمد شما خواهد شد.

  • انعطاف پذیری بیشتر

تغییرات در ظاهر و محتوای طراحی سایت فروشگاهی خشکبار می تواند بلافاصله و با توجه به مناسبت های مختلف مانند اعیاد ملی و مذهبی و نوروز و …  به سرعت انجام پذیرد. بنابراین هر زمانی که دوست داشته باشید می توانید ویترین زیبای سایت خشکبار خود را بچینید و افراد بیشتری را ترغیب به خرید اینترنتی خشکبار در سایت خود کنید.

  • افزایش دید و دسترسی بیشتر کاربران

با سئو و بهینه سازی وب سایتتان برای موتورهای جستجو و ارتقای آن، سایتی را ایجاد کنید که بیشتر از قبل در دسترس  مشتریان و کاربران باشد. اما چه زمانی باید برای این کار اقدام کرد؟ شما باید بعد از طراحی وب سایت خشکبار برای بهینه سازی سایت فروشگاهی تان نیز اقدام نمایید. این باعث دسترسی بیشتر مشتریان به وب سایت شما می شود. زیرا سایت شما در رنک های اول گوگل حضور خواهد داشت و این به معنای برد واقعی و افزایش فروش است.

  • ارایه اطلاعات به مشتریان

یکی از مزایایی که در طراحی سایت خشکبار می تواند سبب تمایز سایت شما با دیگر سایت ها شود، تولید محتوای مرتبط با خشکبار و دادن اطلاعاتی مفید و علمی در قالب های مختلف و متنوع به کاربران است. از طریق راه اندازی سایت فروشگاهی شما می توانید اطلاعاتی کامل از کسب و کار و محصولات خود را در اختیار مشتریانتان قرار دهید تا آن ها بتوانند با اطمینان کامل از سایت شما خرید کنند زیرا اطلاعات بی‌نقص شما در رابطه با محصول مورد دنظر به راحتی میتواند به مشتریان کمک کند.

برخی از سرویس های راه اندازی سایت خشکبار و طراحی سایت آجیل عبارتند از:

  • طراحی صفحه درباره ما

معرفی فروشگاه و تاریخچه فعالیت آن در این صفحه بیان می گردد. یا شما به بعنوان یک شرکت تولیدی و توزیعی یا بسته بندی کننده خشکبار و آجیل در این صفحه معرفی می گردید. این یک روش اعتماد سازی دیگر برای کسب مشتری ارزشمند و افزایش فروش است.

  • طراحی سیستم فروش آنلاین

کاربران می توانند با انتخاب بسته خشکبار یا آجیل اقدام به خرید خرده و یا عمده نمایند. در خریدهای عمده تخفیف های نیز در نظر گرفته می شود. با قابلیت های پیاده سازی سیستم های مختلف در فروش آنلاین امکان تعیین درصد تخفیف نسبت به میزان خرید و نوع کالا وجود دارد. افزودن محصول به علاقه مندی و سبد خرید، استعلام وضعیت خرید، ارائه پیش فاکتور قبل از پرداخت، امکان پرداخت الکترونیک از طریق درگاه های بانکی متصل به سایت از اختصاصات سیستم فروش است.

  • دسته بندی و توضیح محصولات

دسته بندی بر اساس گروه هایی مانند: پسته،‌ بادام،‌ گردو، فندق، تخمه، آجیل مخلوط و انواع خشکبار مانند برگ زرد آلو، برگ قیسی سکه ای، آلبالو خشک، آلو بخارا ، آلو بخارا رسمی، انجیر خشک ، آلو جنگلی ، آلوچه جنگلی همراه با ارایه تصاویر و توضیحات ویژگی های هر کدام انتخاب راحت تری را برای کاربران و مشتریان خود خواهید داشت. و دیگر نیاز نیست برای هر محصول به تمام سوال های مشتریان جواب دهید زیرا دسته بندی و توضیحات محصولات کاملا مشخص است و تمام نیاز مشتری برای خرید آنلاین خشکبار با طراحی سایت خشکبار برطرف می شود.

  • طراحی دوزبانه یا چند زبانه

اینگونه سایتها بایستی بصورت دو زبانه یا چندزبانه پیاده سازی گردند چرا که اقلامی در رابطه با خشکبار که عموما در خارج از ایران چندان تولید نمی شود و بیشتر این محصول مختص ایران است، خواهان بسیار گسترده ای در سطح جهان دارد و ممکن است از طریق همین وب سایت خشکبار شما سفارشاتی از خارج از ایران داشته باشید. بنابراین طراحی وبسایت های خشکبار به دو یا چند زبان بین المللی دنیا گام نخست برای جذب مشتریان خارجی و صادرات این سرمایه ارزشمند می باشد.

  • طراحی بخش گالری

در طراحی سایت خشکبار به دلیل آنکه کاربران و مشتریان سایت شما نمی توانند به صورت فیزیکی و به اصطلاح خودمان ” از نزدیک ” محصولات را ببینند و لمس کنند، شما می بایست بستری را با ارائه عکس هایی با کیفیت فراهم سازید تا بتوانند به طور کامل از کیفیت محصولات شما باخبر شوند. از این رو این تصاویر باید حالتی وسوسه برانگیز نیز داشته باشند تا علاوه اینکه کاربران متوجه کیفیت محصولات شوند، تمایلشان به خرید نیز بالاتر برود. تصاویر جالب و با کیفیت از گروه های آجیلی مختلف، انواع بسته بندی های ارایه شده برای محصولات، تصاویری از روند فرآوری خشکبار و آجیل همراه با زیرنویس توضیحات در گالری جای می گیرد.

  • طراحی وبلاگ

در وبلاگ سایت خشکبار مقالات مربوط به خواص هرکدام از اقلام خشکبار و آجیل و همچنین دانستنی های سلامت و تندرستی و مطالب مرتبط دیگر ارایه می گردد که میتواند افرادی را که به دنبال مطلب خاصی هستن با سایت شما آشنا شوند وحتی از شما خرید کنند.

  • طراحی صفحه تماس

در طراحی سایت خشکبار صفحه برای ارتباط با ما در نظر گرفته میشود تا مشتریان بدون اتلاف وقت اقدام به تماس با شما کنند. شماره های تلفن، دورنگار، پست الکترونیک و گوگل مپ و آدرس فروشگاه در این صفحه به نمایش در می آید.

  • سایر امکانات طراحی سایت خشکبار

امکان ثبت نام همراه با فرایند تایید و پنل ورود کاربران، امکان اشتراک گذاری مطالب و محصولات محبوب در شبکه های اجتماعی، ارسال خبرنامه، جستجوی ساده و جستجوی پیشرفته محصول بر اساس پارامترهایی مانند نوع، نام تولیدکننده و غیره، نمایش محصولات مشابه بر اساس دسته انتخاب شده، سیستم امتیاز دهی و کسب امتیاز ، ثبت نظر و امتیاز برای هر محصول، نمایش نمودار روند قیمت ها از سایر امکانات ساخت سایت خشکبار و آجیل است. طراحی سایت یکسری نیازهای مشترک دارد و شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در زمینه اطلاع از فرایند طراحی سایت در شرکت دیتادیزاین با ما تماس بگیرید. برای دیدن نمونه کارهای طراحی سایت دیتادیزاین کلیک کنید.

دیتادیزاین

3 پاسخ به “طراحی سایت خشکبار | طراحی سایت فروشگاهی آجیل و خشکبار”

  1. ali_1399 گفت:

    بسیار عالی . واقعا داشتن سایت، به خاطر امکاناتی که در اختیارت قرار میده ، خیلی میتونه به رشد کسب و کار های نوپا یا با سابقه کمک کنه.

  2. فرزاد گفت:

    ممنون از مطالب خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 2 =