آموزش همکاری در فروش ، کاملا عملی

آموزش همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ

همکاری در فروش یکی از بهترین راهها برای رسیدن به کسب درآمد بدون سرمایه هستش، همون رویایی که خیلی ها فکر میکنن ای کاش ما هم بدون داشتن مغازه بدون داشتن جنس یا خدماتی میتونستیم کسب و کاری راه اندازی کنیم و ای کاش میتونستیم از تو خونمون پول دربیاریم ای کاش توی خواب هم میتونستم پول در بیاریم ،جواب همه این ای کاش ها رو با سیستم همکاری در فروش میشه حل کرد و میشه به همه اینها جواب مثبت داد ، با سیستم همکاری در فروش شما لازم نیست که هیچ جنس و هیچ خدمتی برای فروش و ارائه داشته باشید و اصلا لازم نیست که حتماً سرمایه برای شروع کار تون داشته باشید بلکه در اصل شما در همکاری در فروش برای محصولات و خدمات دیگران بازاریابی می کنید و آنها را به فروش می رسانید و بعد از فروش آن ها پورسانت خودتون رو دریافت می‌کنید، شما با مطالعه این مقاله به این موضوع پی می برید که همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ دقیقاً به چه معناست و برای شروع کسب درآمد از طریق همکاری در فروش باید چه کارهایی انجام داد و اصلاً چند نوع سیستم همکاری در فروش یا بازاریابی در ازای پورسانت وجود دارد و همینطور شما باید کدام یک را انتخاب کنید تا به درآمد بهتری برسید در این مقاله با ما همراه باشید.

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش به چه معناست ؟

همکاری در فروش اسم های مختلفی دارد مانند بازاریابی به ازای پورسانت یا همون بازاریابی پورسانتی افیلیت مارکتینگ به انگلیسی affilate marketing ، بازاریابی وابسته ، بازاریابی معرفی ، بازاریابی مشارکتی همه اینها در اصل معانی مختلف و هم خانواده های کلمه همکاری در فروش و سیستم همکاری در فروش هستند که در اصل به یک فرآیندی گفته میشه که شما محصولات و یا خدمات یک شخص یا شرکتی را تبلیغ و بازاریابی می کنید و در صورت فروش محصولات و خدمات آن ها پورسانت مشخصی دریافت می‌کنید و این پورسانت وابسته به تعداد فروش نیست و در اصل شما از هر یک عدد فروش مقدار مشخصی کمیسیون یا همون پورسانت دریافت می کنید

چرا همکاری در فروش ؟ مزایای همکاری در فروش

  1. آسانی بیش از حد
  2. بدون نیاز به سرمایه
  3. بدون نیاز به محل کسب
  4. بدون نیاز به جنس
  5. بدون نیاز به ارائه خدمات
  6. شما به معنای کامل ، واسطه هستید ( نه با خریدار و نه با فروشنده در ارتباط نیستید)
  7. ساعت کار کاملا منعطف
  8. قابلیت کار روی سایت ، اینستا ، توییتر و … حتی پیامک

درآمد سیستم همکاری در فروش آنلاین چقدره ؟

بزارید اینطوری بگم که هیچ محدودیتی در مقدار درآمد یک سیستم همکاری در فروش وجود نداره یعنی شما هر چقدر که فعالیتتون بیشتر باشه و مقدار و تعداد فروش بیشتری داشته باشید مطمئنا نمی توانید میزان پورسانت بیشتری دریافت کنید کسانی رو میشناسم که فقط دارند ماهانه ۲۰۰ هزار تومان کسب درآمد می کنند از یک سیستم همکاری در فروش و کسانی را میشناسم که دارند بالای ماهانه ۲۰۰ میلیون تومن از یک سیستم همکاری در فروش کسب درآمد می کنند فقط مهم اینه که شما دارید چه کالایی را می‌فروشید چقدر حاشیه سود داره و چه بازار هدفی رو برای فروش این کالا در نظر گرفتید

درآمد سیستم همکاری در فروش چقدره ؟
درآمد سیستم همکاری در فروش چقدره ؟

پس دوستان اینجا به این نکته توجه کنید که مقدار درآمد شما از سیستم همکاری در فروش آنلاین کاملا به خودتون بستگی داره یعنی شما یه فرد خیلی با انگیزه باشید و خیلی به خود معروف اکتیو باشید مطمئنا نمی توانید افراد بیشتری رو پرزنت کنید محصولتون رو به افراد بیشتری معرفی کنید و افراد بیشتر از شما خرید کنند و در نتیجه پورسانت بیشتری هم دریافت کنید

انواع سیستم همکاری در فروش

سیستم های همکاری در فروش انواع مختلفی دارند که در زیر به 3 نوع اصلی همکاری در فروش اشاره میکنم

CPS یا PPS ، پرداخت به ازای فروش

هزینه هر فروش چیست؟ CPS – Cost Per Sale یا همچنین به عنوان PPS – Pay Per Sale شناخته می شود، یک مدل تبلیغات آنلاین است که بر اساس هر بار فروش انجام می شود. به عنوان مثال، اگر مشتری یک پیوند وابسته به سایت آگهی‌دهندگان را دنبال کند و طبق قرارداد وابسته خرید کند، ناشر پولی دریافت می‌کند.

پرداخت به ازای جذب مشتری ، جذب سرنخ (CPL)(PPL)

در اصل سیستم همکاری در فروش یا ناشر به ازای جذب هر لید یعنی هر سرنخ، مثل ثبت نام یا عضویت که انجام می پذیرد، پورسانت خود را دریافت می کند.

پرداخت بر اساس نمایش آگهی (CPM) و پرداخت به ازای کلیک (CPC)

برای آگاهی از برند این نوع تبلیغات و بازاریابی انجام میپذییرد و اصولا بر اساس تعداد کلیک و بازدید آگهی صورت میگیرد که اصولا روی وبسایت ها پیاده سازی میشود.

حالا بهتره ببینیم که واقعا چه عاملی باعث میشه که ه سیستم همکاری در فروش موفق بشه و به درامدهای عالی برسه تا بریم و کار رو شروع کنیم

3 عامل تاثیرگزار بر موفقیت یک کسب و کار بر پایه افیلیت مارکتینگ

  1. انتخاب حوزه کاری مناسب (محصولات و خدمات با حاشیه سود بالا)
  2. شناخت ویژگی های محصول و خدمت و پرزنت درست آن ها
  3. شناخت و انتخاب مخاطب هدف

انتخاب حوزه کاری مناسب برای شروع همکاری در فروش

شاید بد نباشه قبل از انتخاب حوزه کاری یه نگاهی به آمار خرید فروش اینترنتی در سال 1400 بزنیم مثلا در حوزه فروش لوازم ارسلی فیزکییجیکالا معیار خو است

آمار فروش سال 1400 دیجیکالا

حالا که این آمار رو دیدید باید بگم این فقط حوزه محصولا فیزیکی نیست که میتونه فروش عجیب غریب و درآمد خفنی رو براتون به همراه بیاره بلکه مارکت هایی نیز هستند که تا بیش از 30 درصد میتونید از اون ها سهم همکاری در فروش دریافت کنید

درسته فروش فایل های دیجیتالی و آموزش قسمت بزرگی از مارکت بزرگ همکاری در فروش رو تشکیل میده که پول های بزرگی تو جا به جا میشه.

بزارید براتون مثال بزنم ، سایت مدیر وب ، مدیر سبز ، سایت نت افراز ،

خوب دیگه باید بریم سراغ آموزش شروع همکاری در فروش

اول یه سایت رو انتخاب کنید

affilio

سایت همکاری در فروش افیلیو
سایت همکاری در فروش افیلیو

بعد از ورود با صفحه زیر روبرو میشید ، و باید به داشبورد پنل کاربری برید و اطلاعات حسابتون رو تکمیل کنید و بعد از اون نوبت به ثبت رسانه شما میرسه

شاید بپرسید رسانه دیگه چیه ؟ خوب ما برای اینکه در این سایت بتونیم فعالیت کنیم باید یکی از این 5 تا رو داشته باشیم

  • سایت
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • یوتوب
  • آپارات

خوب باید بگی که کدومو داری و لینکش رو معرفی کنی تا بررسی بشه و تایید بشه که بتونی محصولات رو توش قرار بدی

سیستم همکاری در فروش افیلیو
امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *