طراحی سایت فروشگاهی با بروزترین امکانات + قیمت سایت فروشگاهی

طراحی وبسایت های فروشگاهی در دیتادیزاین طبق آخرید متدهای طراحی روز با روش های مختلفی نسبت به نیاز مخاطب صورت میگیره که این طراحی سایت در دیتادیزاین توسط تیم متخصص طراحی وب سایت به صورت اختصاصی طبق نیاز مشتری انجام میشه بدون استفاده از قالب های آماده و رایگان.
روش های طراحی سایت فروشگاهی در دیتادیزاین شامل موارد زیر هست:
1- طراحی فروشگاه اینترنتی با استفاده از وردپرس، ووکامرس و قالب کاملا اختصاصی همراه با ( ui رابط کاربری ) و ( ux تجربه کاربری ) اختصاصی
2- طراحی فروشگاه اینترنتی با استفاده از برنامه نویسی به زبان php تحت فریم ورک قدرتمند لاراول با ( ui رابط کاربری ) و ( ux تجربه کاربری ) اختصاصی
اما کدوم یکی برای شما مناسب تر هست؟ در این مقاله مارو همراهی کنید تا به جواب این سوال برسین.

امکانات مورد نیاز برای طراحی سایت فروشگاهی

هر سایت فروشگاهی موفقی یکسری امکانات ویژه ای توی سایتش داره که نظر مشتری رو بیشتر به خودش جلب کرده و باعث شده مشتری ها به راحتی و با اطمینان بتونن وسایل مورد نیازشونو از این سایت های فروشگاهی تهیه و خرید کنن. بعضی از این امکانات میتونه شامل سیستم سبد خرید، دسته بندی های محصولات، قابلیت اتصال به درگاه بانکی، رسپانسیو بودن، قابلیت ثبت نظر، قابلیت بی نهایت محصول گذاشتن و خیلی موارد دیگه باشه که الان لیست مهم ترین هاشو براتون میذارم:
• تعریف بی نهایت محصول بصورت ساده یا متغیر
• دسته بندی و برچسب گذاری محصولات جهت ایجاد مسیرهای دسترسی آسان
• بارگذاری تصویر شاخص، گالری تصاویر، اطلاعات جانبی محصول، مشخصات فنی
• تعریف محصولات متغیر و گزینه های انتخابی گوناگون برای هر محصول …
• قیمت گذاری محصولات و اعمال تخفیف بر روی هر محصول بصورت جداگانه و با قابلیت زمان بندی دوره ای
• نمایش پرفروش ترین محصولات، محصولات ویژه، پیشنهادات ویژه، محصولات دارای تخفیف
• عضویت آسان کاربران در سایت
• مشاهده و انتخاب محصولات جهت افزودن به سبد خرید و یا حذف آنها
• انتخاب روش های پرداخت گوناگون شامل کارت به کارت، پرداخت آنلاین و پرداخت در محل
• انتخاب روش های گوناگون ارسال شامل، پست، تحویل در محل و پیک
• مشاهده و پیگیری خرید های انجام شده در سایت
•رسپانسیو بودن سایت
• استفاده از کوپن های تخفیف ارائه شده توسط سایت هنگام خرید
• ارسال دیدگاه وامتیاز دهی به هر محصول (نظرات افرادی که محصول را خریداری کرده اند مشخص خواهد بود)
• جستجو در محصولات براساس نام و دسته بندی های تعریف شده
• عضویت در خبرنامه ایمیلی سایت

اهمیت رابط کاربری در طراحی سایت فروشگاهی موفق

اهمیت رابط کاربری در طراحی سایت فروشگاهیرابط کاربری یا UI در واقع صورت و ظاهر سایته که مخاطب باهاش روبرو میشه. توی خیلی از جاها هم همیشه اولویت با مشتریه. مخصوصا برای کسب و کاری که میخواد موفق بشه داشتن مشتری های راضی مهم ترین عامل هست. حالا برای سایت های فروشگاهی باید جوری باشه که کاربر با دیدن سایت بخواد بیشتر توی سایت بمونه و کلا خوشش بیاد و بازم به سایتتون سر بزنه. برای داشتن رابط کاربری خوب هم باید یکسری نکات رو در نظر داشت:

1. ساده بودن طراحی سایت. یعنی ذهن مخاطب رو نباید بیش از حد درگیر و پیچیده کرد.
2. طراحی سایت مهمه، اما علاوه بر جلوه های ظاهری باید به عملکرد مطلوبش هم اهمیت داد
3. باید در نظر داشت کاربر ها از چه دستگاه هایی استفاده میکنن که مطابق همون دستگاه ها سایت جوری طراحی بشه که هنگام استفاده همه چیز به خوبی نمایش داده شه.
4. خلاصه کردن کارهایی که مشتری همین صفحه اول سایت باهاش سرو کار داره. یعنی همه چیز در دسترس باشه
5. سرعت و عملکرد سایت مهمه خودتونم میدونین که وقت طلاست.
6. استفاده بهینه از فضاهای موجود در سایت. باید هوشمندانه از فضاها استفاده کرد. البته اینجوری نباشه که هیچ جای استراحتی برای چشم باقی نمونه. یکم فضای خالی و سفید لازمه که باید هوشمندانه طراحی شه

رابط کاربری آسان، دسترسی آسان به محصول در طراحی وب سایت فروشگاهی

زمانی که مشتری ها در یک وب سایت فروشگاهی دنبال محصول مورد نظرشون میگردن باید این قابلیت در سایت وجود داشته باشه که از همون مراحل ابتدایی امکان شخصی سازی و فیلتر محصولات بر اساس ویژگی های مورد نظر مشتری فراهم باشه تا اینجوری زمان تلف شده به حداقل برسه.
این فیلتر میتونه رنگ، برند، سایز و اندازه، قیمت و جنس و ویژگی های دیگه ای باشه چون میتونه تاثیر خیلی خوبی در جذب مخاطب و افزایش مشتری فروشگاه اینترنتی تون بذاره.
زمانی هم که کاربر در دسته بندی مورد نظرش گزینه هایی رو برای فیلتر محصول خودش انتخاب کرد باید این امکان رو داشته باشه که به سادگی فیلترها رو برداره یا به مرحله قبلی برگرده بدون استفاده از دکمه Back مرورگر( این کار باعث کابرپسند تر و روان تر شدن کار با وب سایت خواهد شد.)

ثبت نام با موبایل در طراحی وبسایت فروشگاه اینترنتی

امروزه با توجه به تعداد بالای استفاده کنندگان از موبایل برای مرور و جستجو در وب، طراحی سایت سازگار با موبایل یه امر ضروری شده. بخاطر همین گوگل اهمیت ویژه ای به این مورد اختصاص داده و سازگار بودن یا موبایل فرندلی بودن سایت هارو جزو عوامل مهم برای دادن رنک بالاتر دونسته. یعنی کاری که میشه توی سایت انجام داد رو با موبایل هم بشه انجام داد. یه موردش میتونه ثبت نام با موبایل باشه

روش های خرید در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

روش های خرید در طراحی سایت فروشگاه اینترنتیهمونطور که هممون توی این سایت های فروشگاهی دیدیم و شنیدیم، روش های خرید در فروشگاه های اینترنتی شامل سه روش میشه:
یا پرداخت آنلاین هست
یا کارت به کارت (آفلاین)
و یا پرداخت درب منزل.
زمانی که مشتری این سه گزینه رو میبینه اطمینانش از خریدی که توی سایت شما انجام داده بیشتر از قبل میشه و همیشه راضی میمونه. پس داشتن روش های خرید در سایت هم یکی از مهم ترین موارد برای رضایت مندی مشتری هست.
در هر صورت انتخاب این موارد به نظر مشتری بستگی داره که طراح سایت فروشگاهی با توجه به نیاز مخاطب این فرم ها و صفحه هارو برای دسترسی راحت تر و پرداخت مطمئن تر مشتری میسازه و طراحی میکنه.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی وردپرس و فروشگاه اختصاصی

هزینه طراحی سایت فروشگاهی وردپرس کاملا بستگی به امکانات و قابلیت های بکار رفته در سایت داره. اینکه سلیقه مشتری چی هست و چه چیزهایی بر اساس سلیقه مشتری قراره توی سایت پیاده سازی بشه.
ساده بودن یا نبودن سایت وردپرسی هم یکی دیگه از عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس هست.
تعداد و نوع افزونه هام توی قیمت طراحی سایت فروشگاه با وردپرس تاثیر داره
خرید دامنه و هاست
تعداد زبان های سایت
و امکانات و قابلیت های سایت وردپرسی
برای هزینه طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی هم به همین صورت است با این تفاوت که مشتری یک طرح متفاوتی مد نظرش هست که میخواد سایتش دقیقا اونجوری طراحی بشه و درواقع کد نویسی بشه که زمان بیشتری میبره و قطعا هزینه بیشتری داره
اما در کل هزینه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس از 6 تا 9 میلیون تومان هست
برای طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی از 25 تا 45 میلیون تومان هست

هزینه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس و اختصاصی

نحوه پرداخت مبلغ برای طراحی سایت فروشگاهی چقدر است؟

نحوه پرداخت مبلغ طراحی سایت فروشگاهی برای شرکت دیتادیزاین به این صورته که بعد از صحبت های اولیه و نوشتن قرارداد برای سایت های فروشگاهی وردپرس نصف مبلغ در ابتدا و نصف دیگه آخر کار قبل از تحویل گرفته میشه
اما برای سایت های فروشگاهی اختصاصی (برنامه نویسی شده) 40 درصد مبلغ ابتدا ، 30 درصد بعد از زدن رابط کاربری و 30 درصد بعد از انتهای کار قبل از تحویل گرفته میشه

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × دو =